arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۱۲۲۹
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۲۰ - ۰۳ آبان ۱۳۹۱

جزئیات تجاوز هوایی رژیم صهیونیستی به خاک سودان

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
وزیر فرهنگ و اطلاع رسانی سودان با تاکید بر دست داشتن رژیم صهیونیستی در حمله نیمه شب گذشته به یک مجتمع نظامی در خارطوم به جزئیات این تجاوز آشکار صهیونیستها اشاره کرد.

به گزارش مهر به نقل از شبکه المنار، وزیر اطلاع رسانی سودان، رژیم صهیونیستی را به حمله هوایی به مجتمع نظامی الیرموک در خارطوم متهم کرد.

احمد بلال عثمان وزیر فرهنگ و اطلاع رسانی سودان امروز چهارشنبه رژیم صهیونیستی را به دست داشتن در بمباران مجتمع صنایع نظامی سودان در منطقه الیرموک خارطوم متهم کرد که دو کشته برجا گذاشته است.

عثمان در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت کشورش حق پاسخ در هر زمان و مکانی را برای خود محفوظ می داند.

وی تصریح کرد چهار فروند جنگنده در حمله ای که نیمه شب سه شنبه به مجتمع صنایع نظامی الیرموک در جنوب خارطوم صورت گرفت، مشارکت داشتند.

وی خاطر نشان کرد شواهد و مدارک به دست داشتن رژیم اسرائیل در این حمله اشاره می کند که از بقایای مواد انفجاری به دست آمده است .

بر اساس این گزارش، صدای چندین انفجار نیمه شب سه شنبه در مجتمع صنایع نظامی الیرموک به گفته شاهدان و مرکز اطلاع رسانی سودان شنیده شده است، شاهدان همچنین از وقوع آتش سوزی در این مجتمع خبر داده بودند.

مرکز خدمات مطبوعاتی سودان اعلام کرده است مسئولان ذیربط توانستند آتش سوزی رخ داده در مجتمع صنایع نظامی الیرموک را مهار کنند.
نظرات بینندگان