arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۱۳۰۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۱۴ - ۰۴ آبان ۱۳۹۱

هشت معاون طی هفت سال!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
معاونت پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد باز هم تغییر کرد تا هشتمین معاون پشتیبانی استانداری طی هفت سال اخیر در این استان منصوب شود.

به گزارش انتخاب به نقل از مهر، استاندار کهگیلویه و بویراحمد در آستانه پنجاهمین روز حضورش در این استان معاونت پشتیبانی و توسعه منابع انسانی را نیز برکنار کرد.
 
سید حسین صابری پیش از این و در ابتدای حضورش در استان گفته بود " اعتقادی به نیروی‌های مأمور از دستگاه‌های مختلف ندارد" و بر این اساس طی این مدت نیروهای مامور به خدمت یکی پس از دیگری از استانداری خداحافظی می کنند.
 
"اکبر علیزاده" معاون پشتیبانی و منابع انسانی استانداری آخرین مدیری است که باید خیلی زود با این معاونت خداحافظی کند و محل اسبق کار خود یعنی آموزش و پرورش بازگردد.
 
او پیش از این فرمانداری شهرستان گچساران را برعهده داشت که طی ماههای اخیر و در زمان استاندار سابق، به معاونت استانداری منصوب شده بود.
 
شنیده ها حکایت از آن دارد که علیزاده طی چند روز اخیر در محل کار خود حاضر نشده است و در روزهای آینده جای خود را به"محمدجعفر لرستانی" می دهد.
 
گفته می شود لرستانی در زمانی استانداری صابری در لرستان، معاون پشتیبانی او بوده است.
 
استاندار کهگیلویه و بویراحمد خبر تغییر معاون پشتیبانی اش را تایید کرد و گفت: در جلسه روز پنجشنبه شورای اداری مراسم تودیع و معارفه برگزار می شود.
 
روز گذشته هم سید عبدالرحمان توفیقیان" مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری راهی سازمان زندانها شد و جای خود را به "محمد باقر شریفی" بخشدار سابق لوداب داد.
 
همچنین "نوذر شبرنگ" مدیرکل ستاد بحران هم به آموزش و پرورش برگشت تا این عضو مستعفی شورای شهر گچساران جای خود را به "خدادوست موسوی" یکی از کارشناسان ستاد بحران استان دهد.
 
پیش از این معاون سیاسی استاندار، فرماندار دنا و مدیران کل دفتر فنی، آموزش و پژوهش، امور بانوان وخانواده و بازرسی و ارزیابی عملکرد استانداری کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرده بودند و نیروهای وزارت کشوری جایگزین انها شده بود.
 
با این حال استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این خصوص گفت: مدیر بومی را با نمره 15به مدیرغیربومی با نمره 16ترجیح می‌دهم ولی به هیچ عنوان به مدیران رفوزه بومی میدان نخواهم داد.
 
سید حسین صابری عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: به جز مدیران استانداری که همگی مأمور از سایر ادارات بودند و جای خود را به مدیران بومی داخل استانداری دادند، تغییر سایر مدیران دستگاههای اجرایی از قبل کلید خورده بود و من با برخی از این تغییرها مخالف بودم اما چون توافقات از قبل انجام شده بود مخلفتی نکردم.
 
وی در خصوص تغییر معاون سیاسی‌اش گفت: وی 15 روز قبل از حضور من در استان به دنبال رفتن به دستگاه سابقش بود.
 
صابری بیان داشت: دلیلی که هم مدیر غیر بومی آوردم این بود که سه گزینه با تجربه بومی این مسولیت را قبول نکردند و من هم نمی‌توانستم معاون سیاسی صفر کیلومتر منصوب کنم به همین خاطر مدیری با تجربه آوردم که خیالم راحت باشد.
 
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۴
0
2
واسه ما این امر عادی شده،اگه غیر این میشد تعجب میکردیم
نظرات بینندگان