arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۱۳۱۹
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۱۴ - ۰۴ آبان ۱۳۹۱

اعتراف عجیب ضارب خیابان مدنی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
با گذشت ۸ روز از حادثه مرگبار خیابان مدنی پسر جنایتكار هنوز در برابر اعلام انگیزه‌اش از حمله به عابران خودداری كرده است.

به گزارش انتخاب به نقل از مهر، حسین ۲۳ ساله ظهر روز دوشنبه هفته گذشته در اقدامی جنون آمیز به سوی عابران حمله ور شد و ۱۲ زن و مرد را با ضربات چاقو مجروح كرد. او سپس با فرار از محل جنایت به قم گریخت و ۶ ساعت پس از جنایت، با مراجعه به ماموران تسلیم شد. در حالی كه تحقیقات در این زمینه ادامه داشت، یكی از مجروحان كه مرد ۳۰ ساله‌ای بود بر اثر شدت جراحات جان خود را از دست داد.

حسین در بازجویی‌های اولیه مدعی شد مدتی است یك صدای نا‌شناس به او دستور می‌دهد و روز حادثه آن صدا از او خواسته بود به مردم حمله كند. در حالیكه به نظر می‌رسد متهم با طرح این موضوع قصد دارد انگیزه اصلی خود مخفی نگه دارد، بازپرس جنایی تهران او را برای بررسی سلامت روحی و روانی و همچنین اعتیادش به پزشكی قانونی معرفی كرد.

از سویی دیگر حسین در اداره آگاهی به بازسازی صحنه قتل پرداخت و در تشریح حادثه گفت: مدتی بود صدایی در سرم به من دستور می‌داد كه چه كارهایی را انجام دهم. روز حادثه نیز آن صدا از من خواست كه با چاقو به مردم حمله كنم. ابتدا می‌خواستم از یك مغازه چاقو فروشی در مجیدیه چاقو تهیه كنم كه موفق به این كار نشدم بعد هم وارد یك قصابی شدم و به بهانه خرید گوشت، خود را به چاقوی سلاخی مردم قصاب رساندم.

وی ادامه داد: مدتی نزد پدرم در یك كشتارگاه كار می‌كردم و به همین خاطر كار با چاقو را می‌دانستم. بعد از مجروح كردن مرد قصاب به خیابان آمده و هر فردی كه در سر راهم بود، با چاقو می‌زدم، زن یا مرد بودن قربانیان برایم هیچ فرقی نداشت. آخرین قربانی من پسر قوی هیكلی بود كه چاقو را گرفت من هم از محل متواری شدم. وقتی به خودم آمدم در قم بودم كمی در آن شهر پرسه زدم بعد هم به یك پاسگاه پلیس رفته و خود را تسلیم كردم.

پسر جنایتكار تصریح كرد: من در یك خانواده از هم پاشیده بزرگ شدم اما نه سیگار می‌كشم و نه به مواد مخدر اعتیاد دارم حالا هم هیچ حسی نسبت به قربانیان خود ندارم.

در حال حاضر متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار كارآگاهان اداره مبارزه با قتل پلیس آگاهی قرار دارد تا پس از اعلام نظریه پزشكی قانونی در خصوص سلامت روحی و روانی حسین پرونده‌اش با صدور كیفرخواست به دادگاه فرستاده شود
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
یک استاد دانشگاه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۴
6
55
با تاسف باید بگویم این ادعا اصلا هم عحیب نیست. احتمالا این جوان به بیماری اسکیزوفرنی مبتلا است. در این بیماری فرد صداهایی می شنود و حتی در شرایطی افرادی را می بیند که به او دستورهایی می دهند. فیلم سینمایی "ذهن زیبا" بسیار خوب این بیماری را به تصویر کشیده است. فکر می کنم غربالگری روانی دانش آموزان در دوران مدرسه و حتی در دانشگاه می تواند راهکار مهم و موثری برای شناسایی زود هنگام بیماران روانی و معالجه آنها باشد تا دیگر شاهد چنین فجایعی نباشیم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۴
2
57
پس خودش خودشو تسلیم کرده، تعجب کردم اول که گفتن گرفتنش.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۴
31
7
حتما شیشه میکشه!
ناشناس
|
SPAIN
|
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۴
4
39
این دیگه از اوناست. احتمالا وصل است به جریان انحرافی ... یقینا
یکی مثله همه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۴
1
27
اگه این اتفاق در یک کشور اروپایی یا امریکا می افتاد چه غوغایی می کرد رسانه ملی درمورد انحطاط و ازهم پاشیدگی جامعه غرب که بیا و ببین...
اما حالا...
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۴
5
10
به نظر من معتاد است و کسی به او خط داده که خود را بیمار روانی معرفی کند تا از اعدام فرار کند ، البته او مقصر نیست شرایط کنونی امثال او را دارد پرورش می دهد و او آخرین نخواهد بود .
نظرات بینندگان