arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۱۳۹۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۱۰ - ۰۵ آبان ۱۳۹۱

اعلام آفساید، جان کمک داور را گرفت!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
یک کمک داور فوتبال به خاطر اعلام آفساید،حین بازی مورد تهاجم هواداری قرار گرفت و به دست وی کشته شد.

به گزارش سرویس بین الملل انتخاب ؛ در جریان یک مسابقه فوتبال در منطقه "تاکاویرا" از کشور زیمباوه،دو تیم محلی در حال انجام بازی بودند که "امبوفونا" یکی از 2 کمک داور بازی اعلام آفساید کرد،این مسئله باعث شد تا هواداری از تیم مقابل عصبانی شود،بطوری که کنترل خود را ناگهان از دست داد و به کمک داور بخت برگشته هجوم آورد.

وی پس از رسیدن به کمک داور با یک چوپ به سرش ضربات محکمی وارد کرد که همین امر باعث خونریزی مغزی "امبوفونا" شد و در کنار زمین مسابقه جان داد.

"تاندویی کومالو" سخنگوی پلیس محلی در این باره اظهار داشت:هوادار خاطی 31 ساله بوده و ضربه اش به سر کمک داور 34 ساله آنقدر محکم بوده که جانش را گرفته است،به گفته این مقام پلیس،نیروهای امنیتی در تعقیب فرد جانی هستند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
خواننده انتخاب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۵
0
12
واقعا فوتبال ارزش این کارهارو داره چی به این تماشاچی میرسه چه ببره تیمش چه ببازه یاد اون سرباز اصفهانی افتادم که نابینا شد واقعا چقدر زشته فقط ادمهای کم سواد و بی عقل ممکن همچین کاری بکنند این بنده خدا حالا بچش یتیم زنش بیوه یک خوانواده نابود میشه واسه هیچ یکی از ارزوهای من اینه که تماشاچیهای کشور ما از تماشاچیهای اروپایی یاد بگیرند هواداری از تیمشون
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۵
0
12
چقدر وحشی
نظرات بینندگان