arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۱۳۹۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۱۱ - ۰۵ آبان ۱۳۹۱
وزیر اقتصاد:

اگر در فروش نفت دچار مشکل شویم،هزینه‌ها را با مالیات تامین می‌کنیم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
وزیر اقتصاد با اشاره به اینکه ساختار تأمین مالی دولت در جریان اقتصاد مقاومتی مورد تأکید قرار گرفته است، گفت: یعنی اگر در فروش نفت دچار مشکل شدیم از طریق منابع مالیاتی کشور هزینه‌ها تأمین شود.

وی شب گذشته در گفت‌وگوی ویژه خبری با اعلام این موضوع ، افزود: هم‌اکنون 43 درصد هزینه‌های کشور از طریق منابع مالیاتی تأمین می‌شود. بنابراین مالیات نقش تثبیت‌سازی در اقتصاد کشور دارد و موجب توزیع عادلانه می‌شود.

وی از راهکارهای اقتصاد مقاومتی را  تدوین قوانین جدید عنوان کرد و اظهارداشت: اقتصاد مقاومتی با توجه به اهدافی که دنبال می‌کند بسیار مهم و ضروری است.

او افزود: باید با ایجاد سازوکارهای مناسب صادرات غیرنفتی را در خدمت تأمین واردات با اولویت‌های در نظر گرفته شده قرار دهیم.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
|
GERMANY
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۵
0
21
مرد حسابی ، آش اونقدر شور شده که دیگه کاری از دست کسی برنمیاد. مالیات؟! ببخشید تمام کارخانه های تولیدی و فعالیتهای اقتصادی داره یکی بعد از دیگری تعطیل میشه. یعنی دیگه درآمدی وجود نداره که تولید کننده بینوا و بازاری شرافتمند بخوان بر اساس اون مالیاتی پرداخت کنند. اون کسانی هم که درآمد میلیاردی دارن و پورشه و مازراتی 700 میلیونی سوار میشن ، همونطور که تا به حال مالیات نمیدادن مطمئن باشید دولت بازهم نمیتونه و یا نمیخواد که ازشون مالیات بگیره. بنابراین بیخود روی افزایش درآمد مالیاتی حساب نکنید.
asad
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۵
0
20
اره فكر بسيار خوبيه طبق معمول از گردن كلفتا كه نميتونيد بگيريد ميفته گردن ضعفا
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۵
0
13
هر دم از این باغ بری میرسد!!!
نظرات بینندگان