arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۱۴۰۶
تعداد نظرات: ۱۰ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۱۱ - ۰۵ آبان ۱۳۹۱

جناب دکتر احمدی‌نژاد بخوانند

مصطفی رضاحسینی
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
آقای رئیس جمهور اقدام به پاسخ نامه رئیس قوه قضائیه در مورد بازدید از زندان به صورت علنی و آشکار نموده است و در آن به مطالب مهم و تأمل برانگیزی اشاره کرده اند، لذا به عنوان یک ایرانی از همان قشری که آقای احمدی‌نژاد مکرر به نام آنان هر حرکتی می کند و به استناد همان حقوقی که وی در دفاع از آن به نام ملّت یاد می کنند ، نکات ذیل را بیان می نمایم.

1. هر چند عجیب ولی خیلی خوب است که آقای رئیس جمهور قانون اساسی را قبول دارد و تلاش می نماید در سال آخر دولت خودش به آن بپردازد زیرا طی 7 سال گذشته مکرر آنجا که باب میل نبود قانون را زیر پا گذاشته و آنرا قبول نمی کرد و تصمیمات خود را مافوق همه چیز می دانست ، اینکه چه شده اینقدر بر طبل قانون می کوبند خدا می داند.

2. خدا را شکر که آقای جوانفکر به اوین رفتند تا رئیس جمهور به خاطر این یار ارزشمند و مهم خود به فکر بازدید از زندان و وضعیت زندانیان بیفتد.

3. از اتهام و تهمت صحبت کرده اید و گویا خیلی ناراحت شدید از برخی اظهارات ، لطفاً به هفت سال گذشته و مصاحبه ها و گفته های خود نگاهی بیاندازید . چقدر سایرین از مجلس و نمایندگان آنرا و سایر مسئولان را مورد تمسخر و اتهام قرار دادید و با نیش و کنایه آنان را متهم به همه چیز کردید براستی مثل ( مرگ خوب است برای همسایه ) اینجا مصداق پیدا می کند.

4. نامه خیلی محرمانه قوه قضائیه را با شجاعت تمام فاش کردید و آن را از حقوق ملّت دانستید براستی اگر آقای آملی لاریجانی هم به آنچه در مسائل محرمانه جلسات مرتبط در حضور مقام معظم رهبری یا سران قوا و اظهارات و بیانات شما بویژه در تمرد از دستور ولی فقیه و..... بپردازد و فاش کند به نام حقوق ملّت چه اتفاقی می افتد.

5. البته مردم خوب می دانند که اظهارات شما اولاً چون رویه همیشگی در فرار از اموری است که قادر به انجام آن نیستند یا نمی خواهید انجام دهید همین گونه است ثانیاً براستی در این اوضاع و احوال بد اقتصادی که مردم به خاطر نظام ، کشور و رهبر آن را تحمل می کنند پرداختن به بحث زندان و آقای جوانفکر واجب ترین و مهم ترین موضوع است؟

6. فرموده اید که گزارش امور را بعد از بازدید به ملّت و مقام معظم رهبری خواهید داد.

سئوال: مقام معظم رهبری این همه در مورد پرهیز از مجادله سران قوا، حل مسائل بین خودتان در چارچوب اداری و پرهیز از بیان و کشاندن این امور به جامعه تذکر و رهنمود فرموده اند آیااین اقدام شما تمرد از دستورات رهبر تلقی نمی شود؟ چه کسی از آن سود می برد؟ چرا مسائل موردی و شخصی خودتان را به نام ملّت و حقوق آنان می گذارید؟

می خواهید بدانید حقوق ملّت کجا ضایع می شود، آنجا که برخی خانواده ها برای فرستادن بچه هایشان به مدرسه پول ندارند و بعضی قادر به مدرسه رفتن نیستند.

آنجا که متکدیان خیابانی هر روز بیشتر می شوند، آنجا که اعتیاد و هزار بلای مرتبط با آن بیشتر می شود ، آنجا که نبود شغل موجب بر هم خوردن بسیاری از زندگی ها می شود، آنجا که برخی بیماران به دلیل عدم توانائی خرید داروهای کم یاب و گران مجبور می شوند عضوی از اعضاء بدن خود را از دست بدهند و یا به استقبال مرگ بروند. آنجا که شرایط بد اقتصادی موجب شده خیلی ها از ازدواج اجتناب ورزند.

و ده ها و صدها موردی که مستقیم به دولت و رئیس جمهور مرتبط می شود بله آقای احمدی نژاد ، ای کاش به جای اینکه به فکر حل ریشه ای مسائل در قوه قضائیه که مستقل است و قانون اساسی مورد نظر شما هم همین را گفته است به فکر حل ریشه ای مشکلات و معضلات اقتصادی و معیشتی و اشتغال این مردم بودید تا هم دشمنان این کشور و نظام و مردم ، دندان طمع از ما بردارند و هم علاقه مندی مردم به دولت و نظام هر روز بیشتر شود.

امّا چه سود که امروز امثال جوانفکرها برایتان مهم تر از همین مردمی هستند که به نام آنان فریاد می زنید. ای کاش از آقای هاشمی رفسنجانی یاد می گرفتید که 2 فرزند وی در زندان هستند و هیچ دم بر نمی آورد چون به قانون اعتقاد دارد و مطیع رهبری است و خود را همانند سایر مردم می داند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۷
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۵
10
126
آفرین ...نگذار قلمت ناگفته ها را بازگو نکند ..هر چند اینهائی که شما گفتی هم خیلی دیر بود گفتنش و هم قطره ای از دریا ..ولی در همین حد هم جای تقدیر و تشکر داره .مرحبا ...
البته آن چیز که بتاجی نرسد فریاد است ...
ناشناس
|
CANADA
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۵
155
34
آقاي حسيني خيلي ظاهر بينانه غير منطقي نوشتند اين مقال ارزش خواندن ندارد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۵
20
104
جناب آقای رضاحسینی ممنون. بسیار زیبا نوشته اید. خدا خیرتان دهد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۵
16
88
مرسی عالی بود...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۵
13
86
نظرات خوبی بود ولی کوگوش شنوا
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۵
12
66
افرين مقاله خوبي بود براي ايشان دوستان مهمتر از حق ملت است حفط دوستان به هر قيمت اما خدايي هم است عدالت برقرار ميكند.
تقی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۵
10
63
فقط افرین
محمد سردرودی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۵
9
64
احسنت
سید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۵
9
61
خدا را سپاس میگویم از این همه صبر و بردباری که ملت ایران عنایت فرموده
چقدر در این روزها حرف حق و صداقت به دلم مینشیند
فکر میکردم راستی و صداقت مرده است نگو به کما رفته و انشا الله حالش رو به بهبود است
ali
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۵
8
81
کی گفته گرانی ،اختلاف ،اختلاس ،تورم ، کمبود ،بیکاری درمملکت وجودارد ،خیلی غصه نخور ، ازخودشان است که برخودشان است .
نظرات بینندگان