arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۱۴۳۲
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۱۶ - ۰۵ آبان ۱۳۹۱

ترس نتانیاهو از مناظره تلویزیونی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
درحالیکه بنیامین نتانیاهو مدعیست که سیاستهای کابینه اش در چند سال اخیرمورد تایید جامعه صهیونیستی بوده است و در انتخابات پیش رو هم مردم حزب لیکو درا انتخاب خواهند کرد، مخالفان وی نخست وزیر رژیم صهیونیستی رابه ترس ازشرکت درمناظره با رقبایش متهم کرده‌اند.
به گزارش انتخاب ، شریان نیوز به نقل ازروزنامه صهیونیستی معاریو نوشت: در حالیکه رهبران  احزاب رژیم اشغالگر قدس بدنبال برگزاری مناظره تلویزیونی با رقبا هستند.

مخالفت نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی موجب حرف و حدیثهایی در جامعه صهیونیستی شده است.مخالفت نتانیاهو به ویژه پس از آنکه رهبر حزب کار"شیلی یحیموفیچ" شرکت خود درمناظره را مشروط بحضور نتانیاهو کرده و گفته است درصورت شرکت نکردن نتانیاهو ، وی هم درمناظره شرکت نخواهد کرد، ممکن است مانع از برگزاری مناظره تلویزیونی باشرکت رهبران احزاب شود.

بی رغبتی نتانیاهوبرای شرکت در مناظره بویژه با توجه به حمایت احزاب مخالف وی ازجمله اسرائیل بیتنا، لیپید و حزب کادیما ازبرگزاری مناظره و سخنان اعضای ارشد احزاب یادشده مبنی براینکه این حق جامعه صهیونیستی است تا از طریق مناظره با برنامه های انتخاباتی نامزدهای انتخابات آشنا شوند، نتانیاهو را حسابی به دردردسر انداخته است و راه را برای وارد کردن اتهام به وی مبنی برنداشتن برنامه ای روشن برای پایان دادن به بحرانهای جاری بویژه بحران اقتصادی هموارتر کرده است.

دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی با ابراز تعجب و مخالفت با برگزاری مناظره تلویزیونی مدعی شد که نتانیاهو در تمام نظرسنجی های انجام شده از سایر رقبا جلوتر بوده و دیگرنیازی به مقابله با لیبرمن،موفاز و یحیموفیچ یا رهبرحزب لیپید در مناظره‌ها را ندارد.
نظرات بینندگان