arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۱۴۶۱
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۱ - ۰۶ آبان ۱۳۹۱

کریم باقری مصاحبه علیه نکونام را تکذیب کرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
کریم باقری خبر اظهارنظر در مورد جواد نکونام بازیکن استقلال و کاپیتان تیم فوتبال را تکذیب کرد.

به گزارش انتخاب، کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: من به هیچ وجه نگفته‌ام که جواد نکونام افت کرده است، اصلا در مورد نکونام صحبت نکرده‌ام. امروز هم تلفنی با او صحبت کردم. کسانی که کریم باقری را می‌شناسند، می دانند که من در مورد بازیکنان صحبت نمی‌کنم. من هیچ وقت این گونه اظهارنظر نکرده‌ام و اخلاق و رفتار من نشان دهنده این موضوع است.

باقری با اشاره به گلزنی نکونام در دیدار برابر کره جنوبی گفت: نکونام گل مهمی را در دیدار حساس با کره به ثمر رساند و باعث پیروزی تیم ملی شد. نکونام از اسپانیا آمده و راه طولانی را در فوتبال طی کرده و تلاش می‌کند که تیم ملی به جام جهانی برود.

کاپیتان تیم ملی با اشاره به پیروزی مهم تیم ملی برابر کره به ایسنا گفت: تیم ملی کار بزرگی کرد. نباید ارزش این برد با ارزش را از دست بدهیم. سرنوشت صعود تیم ملی به جام جهانی اکنون دست خودمان است. تیم ملی دو بازی مهم در تهران دارد که سرنوشت فوتبالمان در گرو آن است. با پیروزی بر ازبکستان و لبنان می‌توانیم به جام جهانی صعود کنیم. پس نباید این فرصت را به راحتی از دست بدهیم و خدای نکرده با اشتباه‌مان از صعود به جام جهانی بازبمانیم.

کریم باقری به حضور تماشاگران در ورزشگاه و حمایت از تیم ملی اشاره کرد و گفت: مردم نشان دادند که هنوز فوتبال را دوست دارند و حرف‌ها و اتفاقات روی علاقه آنها تاثیری نداشته است. من مطمئنم که در بازی با ازبکستان نیز تماشاگران استادیوم را پر و از تیم ملی حمایت خواهند کرد.

کاپیتان سابق تیم ملی ادامه داد: قبل از بازی با کره در اردوی تیم ملی حضور یافتم. تیم ملی شرایط خیلی خوبی داشت و مشخص بود که کره را شکست خواهد داد. کی‌روش هم مربی بزرگی است و به خوبی می‌تواند تیم ملی را به جام جهانی ببرد.

باقری به شرایط پرسپولیس هم اشاره کرد و گفت: پرسپولیس روند خوبی پیدا کرده است و وضعیتش بهتر از این می‌شود تا به بالای جدول برسد و خواسته هواداران را برآورده کند. پرسپولیس در نیم فصل دوم نباید امتیاز از دست دهد.

نکونام پیش از این نسبت اظهارات محمد حسن انصاری فرد که از سوی وی تکذیب شد واکنش نشان داده بود.
نظرات بینندگان