arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۱۵۳۸
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۱۳ - ۰۶ آبان ۱۳۹۱

آغاز تکمیل ظرفیت کنکور 91 از دوشنبه

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
تکمیل ظرفیت آزمون سراسری 91 از روز دوشنبه 8 آبان‌ماه آغاز می‌شود.

به گزارش انتخاب

به نقل از فارس، تمام شرکت کنندگان کنکور 91 می‌توانند در مرحله تکمیل ظرفیت شرکت کنند، بر این اساس متقاضیان می‌توانند از روز دوشنبه 8 آبان‌ماه تا چهارشنبه 10 آبان‌ماه با ورود به سایت سازمان سنجش نسبت به انتخاب رشته در مرحله تکمیل ظرفیت کنکور اقدام کنند.

پس از اعلام نتایج نهایی رشته‌های متمرکز کنکور 91 برخی دانشگاه‌ها علاوه بر ظرفیت‌های مندرج در دفترچه انتخاب رشته برای پذیرش دانشجو در رشته‌های جدید اعلام ظرفیت جدید کرده‌ و برخی نیز تقاضای تکمیل ظرفیت برای کدرشته‌های قبلی خود را دارند بر این اساس بر اساس ضوابط و شرایط کنکور، مرحله تکمیل ظرفیت کنکور 91 از هشتم آبان آغاز خواهد شد.

براساس این گزارش، متقاضیان بر اساس ضوابط و شرایط مندرج در دفترچه راهنمای انتخاب رشته کنکور و بر اساس گروه‌های آزمایشی انتخابی خود می‌توانند نسبت به انتخاب 10 کدرشته‌ محل‌ از بین کدرشته‌های مورد علاقه خود اقدام کنند.

داوطلبانی که در رشته‌های بورسیه و خاص قبول شده‌اند حق شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت را ندارند، همچنین قبولی پذیرفته شدگان کنکور در صورت شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت لغو خواهد شد.

پذیرفته شدگان دوره‌های روزانه کنکور در صورت شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت، حتی اگر در دوره شبانه قبول شوند حق شرکت در آزمون سراسری سال 92 را نخواهند داشت.

نظرات بینندگان