arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۱۵۷۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۱۹ - ۰۶ آبان ۱۳۹۱

واکنش قلعه‌نویی به اعتراض پرسپولیسیها

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش مهر، امیر قلعه نویی عصر امروز شنبه پس از برگزاری تمرین تیم فوتبال استقلال در گفتگویی مشروح با خبرنگاران ضمن ابراز رضایت از شرایط تیمش در آستانه دیدار با گهر دورود به انتقاد از شرایط حاکم بر ورزش و فوتبال کشور پرداخت و تاکید کرد تا زمانی که این روند ادامه داشته باشد، فوتبال به جایی نخواهد رسید.

حضور مایلی کهن تاثیرگذار است
سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه تیمش با پیروزی برابر نفت تهران از نظر روحی در شرایطی مطلوبی قرار گرفته است در مورد دیدار روز دوشنبه برابر گهر گفت: ما دو بار فیلم بازی های گهر را آنالیز کردیم اما دیدار با استقلال برای هر تیمی فرق دارد. ضمن اینکه حضور آقای مایلی کهن قطعا در تاکتیک های گهر تاثیرگذار خواهد بود که ما سعی می کنیم دقایقی بعد از شروع بازی به شگردهایی آنها برسیم.

عده ای برای ما حاشیه سازی کردند
امیر قلعه نویی پیروزی در دیدار روز دوشنبه برابر گهر را برای آینده استقلال بسیار مهم خواند و گفت: ما روند خوبی داشته ایم و می توانیم با بردن گهر به صدر جدول برسیم اما متاسفانه در هفته های اخیر مشکلات زیادی داشته ایم که سعی کردیم آنها را درون خانواده خودمان نگه داریم. اما برخی ها هم برای ما حاشیه درست کردند و می خواستند استقلال نتیجه نگیرد. در تعطیلات جباری هم به ما اضافه می شود و در تلاشیم تا جانوآریو را هم برگردانیم اما بعید می دانم توزی برگردد. البته من از جانوآریو توقع دیگری داشتم و فکر نمی کردم برود و برنگردد!

پرسپولیسی ها حرفه ای باشند
وی در مورد مذاکره باشگاه پرسپولیس با برخی بازیکنان استقلال نیز گفت: اگر اعتقاد داریم فوتبال ما حرفه ای است باید افکارمان هم حرفه ای باشد. اگر پرسپولیسی ها در زمان مشخص خودش بروند با بازیکن مذاکره کنند هیچ ایرادی ندارد. اما این کار باید در چارچوب خاص خودش اتفاق بیفتد.

آدم ها سرجایشان نیستند
قلعه نویی در پاسخ به این موضوع که پرسپولیسی ها گله مند هستند که شما در حین بازی با مس در یک گفتگوی تلویزیونی پیرامون وضعیت این تیم صحبت کرده اید، گفت: یعنی معتقدند چون من در مورد پرسپولیس حرف زده ام بازیکن مس توپ را زد آنجایی که نباید می زد؟ در این ممکلت همه در مورد استقلال صحبت می کنند من باید بگویم باخت ما به تراکتورسازی به خاطر حرف های آنهاست؟ نه این مسائل فقط فرار از واقعیت است. البته وقتی آدم ها سرجایشان نباشد همین می شود.

بروند خیابانی را دادگاهی کنند
سرمربی تیم فوتبال استقلال در ادامه همین بحث خاطرنشان کرد: چرا پرسپولیسی ها آمده اند و به من انتقاد می کنند. یک سوالی از من پرسیده شد و من هم پاسخش را دادم. اصلا بروند آقای خیابانی را دادگاهی کنند که چرا چنین سوالی را از قلعه نویی پرسیده است. همانطور که گفتم متاسفانه در این ممکت آدم های اهل فن را خانه نشین کرده اند و کسانی که جاهای دیگر کاری بلد نیستند را فرستاده اند فوتبال. همین می شود که فوتبال ما روز به روز عقب تر می رود. اهل فن خانه نشین هستند و بقیه می آیند در این فوتبال پست و مقام می گیرند.

مقصر درگیری ما با فجر یاوری است
سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد نظر مسئولان فجرسپاسی که از مذاکره با بازیکنان این تیم ناراحت بودند گفت: همین امروز با سردار جعفری صحبت کردم و این مسائل را گفتم. یک روز امین منوچهری پیش من آمد و گفت که دوستانش در فجر به او گفته اند که یاوری گفته است استقلال قصد دارد منوچهری را با نظری معاوضه کند. وقتی دیدم منوچهری این حرف را شنیده است او را از ترکیب تیم بیرون گذاشتم چون شرایط روحی اش بهم خورده بود. البته آقای جعفری می گوید تقصیر یاوری نیست و بازیکنان شیطنت کرده اند اما اگر هم کسی باید طلبکار باشد این استقلال است!

15 جا برای این فوتبال تصمیم می گیرند
امیر قلعه نویی با بیان اینکه در هیچ کجای دنیا جام حذفی را حذف نمی کنند به انتقاداتش از شرایط حاکم بر فوتبال پرداخت و گفت: ما نه راهکار داریم و نه الگویی مناسب برای پیشرفت. فوتبالی که چند جا برایش تصمیم بگیرند بهتر از این نمی شود. برای یک بازی استقلال و پرسپولیس 15 جا تصمیم گیری می کند. همین می شود که فوتبال پیشرفتی ندارد. متاسفانه آدم هایی که جاهای دیگر کاری بلد نیستند را می فرستند فوتبال. نتیجه اش هم همین می شود که الان می بینید.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
احساني
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۶
1
18
حرفهاي اقاي قلعه نوعي درست است فوتبال ما بيش از حد سياست زده وغير فوتبالي شده است هيجكس سرجاي خودش نيست تا ديرنشده وفوتبال ما به قهقرا نرفته بايد كاري كرد
نظرات بینندگان