arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۱۶۴۰
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۱۱ - ۰۷ آبان ۱۳۹۱

پیشتازی چشمگیر اوباما در حوزه های رای گیری زودهنگام

نتایج نظرسنجی‌ها تاکنون حاکی از برتری چشمگیر باراک اوباما بر میت رامنی در حوزه های رای گیری پیش از موعد است. شهروندان آمریکایی که رای خود را برای انتخابات ریاست جمهوری، پیش از روز اصلی رای گیری، ششم نوامبر، به صندوق‌ها می‌اندازند، حدود ۴۰ درصد از کل رای دهندگان این رقابت سیاسی را تشکیل می‌دهند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نتایج نظرسنجی‌ها تاکنون حاکی از برتری چشمگیر باراک اوباما بر میت رامنی در حوزه های رای گیری پیش از موعد است.

به گزارش سرویس بین الملل «انتخاب» ؛ شهروندان آمریکایی که رای خود را برای انتخابات ریاست جمهوری، پیش از روز اصلی رای گیری، ششم نوامبر، به صندوق‌ها می‌اندازند، حدود ۴۰ درصد از کل رای دهندگان این رقابت سیاسی را تشکیل می‌دهند.

اوباما روز جمعه در یک مصاحبه زنده با شبکه تلویزیونی‌ام تی وی شرکت کرد و به ویژه نظراتش را درباره تغییرات آب و هوایی، ازدواج همجنسگرایان، شبکه اجتماعی فیسبوک و نگرانی هایش درباره بزرگ شدن دخترانش بیان کرد.

در جبهه جمهوریخواهان، میت رامنی در ایالت آیووا حاضر شد و در یکی از همایش‌های انتخاباتی، ضمن انتقاد مجدد از سیاست‌های اقتصادی چهار سال گذشته گفت که وعده باراک اوباما مبنی بر رشد ۳تا ۴ درصدی اقتصاد در چهار سال آینده، با راهیابی دوباره وی به کاخ سفید، محقق نخواهد شد.

جمهوریخواهان در پی کسب رای آن دسته از شهروندانی هستند که هنوز کاندیدای مورد نظر خود را به صورت قطعی انتخاب نکرده‌اند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
6
14
مبارک باشه
خواننده انتخاب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
22
17
امیدوارم اوباما رای نیاره جالبه بعضی ها از قیمت ارز ناراضی هستن که در دوران اوباما برای کشور ما به وجود اومده باز می خواهند اوباما انتخاب بشه اوباما خوبه اما نه برای ایران برای امریکاییها رامنی بده اما نه برای ما بلکه برای امریکاییها کی از بوش بیشتر به ایران خدمت کرد که هم حزبی همین رامنیه نفت 100 دلار شد عراق بعثی شد دوست ایران اروپا از امریکا فاصله گرفت و...........رامنی هم مثل بوشه چی بهتر از این میدونم اینو نمیزارین چون نمیدونم چرا شما طرفدار اوباما هستین
بهلول
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
3
28
خبر:"پیشتازی چشمگیر اوباما در حوزه های رای گیری زودهنگام"
رامنی : بگم ؟ بگم ؟ ...
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
3
15
خوب باید اینطور باشد ! یک تحقیق می کردین می فهمیدین این رای گیری پیش از زمان انتخابات طرح خزب دموکرات هست که سعی می کند جوانان را پای صندوف رای بیاورد .وقتی یکی رای می دهد شاحه محلی جزب دموکرات با جوان دیگر تماس می گیرد تا رای خودش را الان به صندوق بیاندازد !
نظرات بینندگان