arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۱۷۰۳
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۶ - ۰۷ آبان ۱۳۹۱

کارلا برونی به زن اولاند: ازدواج کن!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رسوایی اخلاقی همسر رئیس‌جمهور کنونی فرانسه تا حدی است که همسر نیکولا سارکوزی که ليست بلندبالایی از مفاسد اخلاقی را در کارنامه‌اش دارد، نصیحت‌هايی اخلاقی را برای وی مطرح کرده است.

به گزارش انتخاب به نقل از مشرق ؛ "کارلا برونی" همسر "نیکولا سارکوزی" رئیس جمهور سابق فرانسه که ليست بلندبالایی از مفاسد اخلاقی و جنسی را در کارنامه خود دارد و بارها به عنوان مدل، تصاویر برهنه‌اش به روی جلد مجلات فرانسوی رفته است "والری تریر ویلر" همسر "فرانسوا اولاند" را مخاطب قرار داده و نصیحت‌های اخلاقی برای وی مطرح کرد.

این اقدام پس از آن مطرح شد که بعد از رسانه‌ای‌شدن ارتباط همزمان "والری" با سه مرد، بر اساس نظرسنجی‌ها میزان رضایت مردم فرانسه از والری به یک‌سوم کاهش يافت و دو سوم مردم نيز اعلام کردند که از حضور وی در کاخ الیزه ناراضی هستند.

برونی در نصیحت‌های اخلاقی خود به "تریر ویلر" گفته که تنها راه برون‌رفت وی از مشکلات کنونی، برگزاری مراسم رسمی ازدواج میان وی و اولاند است، چرا که هنوز اولاند با والری به صورت رسمی ازدواج نکرده است. برونی گفت که رابطه مشروع بر اساس ازدواج می‌تواند نگرانی‌های انسان را از تحت‌نظر بودن در تمام طول شبانه‌روز به حداقل برساند.

تری رویلر که هنوز هم شغل خبرنگاری خود را ادامه می‌دهد، تاکنون دو بار طلاق گرفته است. برونی همچنی به والری پیشنهاد داده که تا زمانی که همسر رئیس‌جمهور فرانسه است، شغل خود را نیز کنار بگذارد، چرا که یک خبرنگار باید يک نیروی مخالف باشد.

هفته قبل روزنامه انگلیسی دیلی‌میل با انتشار گزارشی از بخش‌هایی از گذشته "والری تریر ویلر" بانوی اول فرانسه، پرده برداشت. دیلی‌میل نوشته است که تریر ویلر به‌صورت مشترک معشوقه اولاند و یکی از وزرای متأهل حزب محافظه‌کار به نام "پاتریک دودیجان" بوده است.

وی در حالی به صورت همزمان با این دو سیاستمدار فرانسوی رابطه داشته، که هنوز از همسر خود جدا نشده بوده و هنوز همسر داشته است. در عین حال، "فرانسوا اولاند" هم زمانی وارد این مثلث عشقی شده که خود نیز هنوز با "سگولن رویال" همسرش و مادر چهار فرزندش، در یک خانه زندگی می‌کرده است.

این روزنامه انگلیسی نوشته است این نخستین بار است که روابط خصوصی تریر ویلر‌ و "دودیجان" 68 ساله، علنی می‌شود.

به نوشته دیلی‌میل "تریرویلر" بارها از "دودیجان" خواسته بوده است که از همسری که 30 سال با او زندگی کرده بود، جدا شود و زمانی که دودیجان از این کار سر باز می‌زند "تریر ویلر" که همزمان با اولاند نیز رابطه داشته، روابط خود را با اولاند بیشتر می‌کند.

نکته باورنکردنی آنکه هم "اولاند" و هم "دودیجان" می‌دانسته‌اند که هر دو با یک نفر رابطه دارند و این امر را پذیرفته و برای هم احترام خاصی نیز قائل بوده‌اند.

به نظر می‌رسد، نام کاخ الیزه همیشه باید با رسوایی‌های جنسی و اخلاقی مستأجران آن همراه باشد، پیش از فرانسوا اولاند نیز "نیکولا سارکوزی" رئیس‌جمهور سابق فرانسه ضربه زیادی از رسوایی‌های اخلاقی خود خورد. او سه بار ازدواج کرد که سومین بار آن با "کارلا برونی" بود. برونی که یکی از مدل‌های معروف فرانسوی بود، بارها اذعان کرده بود که تک‌همسری برایش خسته‌کننده است.

زوج سابق کاخ الیزه هریک بارها هدف اتهامات مختلف اخلاقی قرار گرفتند. دو سال قبل هفته‌نامه فرانسوی "ژورنال دو دیمانش" از رابطه سارکوزی با "شانتال جوآنو" وزیر محیط زیست فرانسه و رابطه‌ کارلا برونی همسرش با "بنیامین بیولا" خواننده‌ فرانسوی پرده برداشت و اعلام کرد که زوج ریاست جمهوری فرانسه هر دو به یکدیگر خیانت کرده‌اند.
نظرات بینندگان