arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۱۷۳۸
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۲۰ - ۰۷ آبان ۱۳۹۱

کفاشیان: فوتسالی‌ها فقط از خدا می‌ترسند نه از حریفان

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

آخرین تمرین تیم ملی فوتسال بیش از عزیمت به تایلند از ساعت 12:00 امروز در سالن سرپوشیده کمپ تیم های ملی برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در این تمرین علی کفاشیان به همراه هادی آیت‌الهی حضور یافته و دقایقی را با بازیکنان صحبت کردند. ترابیان که کفاشیان و آیت‌الهی را در سالن سرپوشیده کمپ تیم های ملی همراهی می‌کرد، گفت: بدون شک حضور شما باعث دلگرمی بازیکنان می‌شود. طی هفته‌های گذشته، ملی پوشان تمرینات سنگینی را پشت سر گذاشته‌اند که امیدوارم با نتایج بهتر این تلاش و سختی ها به ثمر برسد.

وی ادامه داد: تیم ملی از نظر فیزیکی آماده است و امیدوارم در شرایط خاصی که به مسابقات جام جهانی اعزام می شوند با دست پر بازگشته و ثابت کنند که فوتسال ایران جزء قطب های فوتبال دنیاست.

علی کفاشیان نیز ضمن تشکر از بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ملی گفت: امیدوارم باز هم در مسابقات جهانی خود را نشان دهید. اینکه امروز فوتسال ما در آسیا و جهان جایگاه مناسبی دارد،  ناشی از تلاش شماست. امیدوارم در مسابقات جام جهانی به جایگاه فعلی فوتسال ایران اعتبار بیشتری ببخشید.رئیس فدراسیون فوتبال به درخواست ایران برای میزبانی دوره آینده مسابقات جام جهانی اشاره کرد و گفت: اگر شما در این جام جهانی عملکرد خوبی داشته و نشان دهید فوتسال ایران حرف‌های زیادی برای گفتن دارد ما هم راحت‌تر می‌توانیم میزبانی را کسب کنیم.

وی خاطرنشان کرد: تیم ملی فوتسال ایران خوب و یکدست است و قطعا شما در آینده هم باعث رشد و پیشرفت فوتسال ایران در آسیا و جهان خواهید بود.

کفاشیان با تاکید بر اینکه از ملی پوشان ایران در آینده ای نزدیک قدردانی خواهد شد، گفت: چشم مردم به شماست و عملکرد شما بهترین هدیه برای آنها خواهد بود. امیدوارم با خوبی و سلامتی بروید ما نیز برنامه ویژه ای برای قدردانی از شما داریم.

علی صانعی نیز گفت: من به نوبه خود از شما تشکر می‌کنم.حضورتان به ما دلگرمی می‌دهد. امیدوارم بعد از درخشش بازیکنان در جام جهانی از آنان تقدیر به عمل آورید و امیدوارم با دست پر از مسابقات آسیایی بازگردیم.

خسوس-مدیر فنی تیم ملی فوتسال نیز گفت: در این مسیر با تمام وجود و اعتبار خود با هم پیش می رویم. این را برای بازیکنان تیم ملی فوتسال گفته و تکرار می‌کنم که کسی که شک کند راه به جایی نمی برد.

وی خطاب به بازیکنان نیز گفت: شما نماینده کشورتان هستید و این نمایندگی را با قلب شجاع پیش ببرید و نه با ترس. شما می‌توانید لیاقت خود را نشان دهید و ثابت کنید بهترین هستید. فرد جنگجو در زمان جنگ خود را نشان می‌دهد و شما نیز در مسابقات باید خود را ثابت کنید.

کفاشیان نیز ر پایان گفت: این بازیکنانی که من می‌بینم فقط از خدا می‌ترسند نه از حریفان.

نظرات بینندگان