arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۱۷۸۰
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۲ - ۰۸ آبان ۱۳۹۱

پیشنهاد بی‌ شرمانه به بانوان بسکتبالیست

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سرمربی بسکتبال بانوان صابری تهران که برای جذب اسپانسر به یک شرکت مراجعه کرده بود، با پیشنهاد بی شرمانه‌ی آنها مواجه شد.

 زهره صابری در خصوص این که آیا تیم بسکتبال صابری تهران اسپانسر دارد؟ اظهار کرد: گروهی از تیم‌های لیگ برتر بسکتبال بانوان مانند مهرآمین قزوین، دانشگاه آزاد، آرارات، وحدت آریا و استیل آذین اسپانسر دارند اما بعضی از تیم‌ها مثل تیم ما و نیکان ترابر بدون اسپانسر در لیگ شرکت کرده اند.

وی افزود: ما به سختی تیم را تا این مرحله رسانده‌ایم و الان که در رده دوم جدول قرار داریم، دیگر دلمان نمی‌آید، تیم را رها کنیم. ما پول روی‌هم می‌گذاریم و سعی می‌کنیم تیم را در جدول نگه داریم.

سرمربی تیم بسکتبال بانوان صابری تهران در خصوص میزان دستمزد بازیکنان این تیم، گفت: ما نه تنها به بازیکنان پولی بابت دستمزد پرداخت نمی‌کنیم بلکه بازیکنان ما برای اینکه بتوانند بازی کنند، باید مبلغی را نیز پرداخت کنند.

صابری با بیان اینکه برای پرداخت ورودی مسابقات باید وام بگیریم، افزود: یک تیم بسکتبال بانوان برای اینکه بتواند ورودیه مسابقات را پرداخت کند و لباس بازیکنان را تامین کند، باید رو به اسپانسرهایی بزند و با پیشنهادات بی شرمانه‌‌‌‌ی اسپانسرها مواجه شود. اینجاست که می بینیم باید دستمان تو جیب خودمان باشد.

وی ادامه داد: شرکت‌هایی که برای حمایت مالی از تیم، با آنها صحبت کرده‌ام، می‌گویند که خانم، شما با ما کمی مهربان‌تر و لطیف‌تر باش و چهارتا مهمانی با ما بیا.

صابری اضافه کرد: ما می‌خواهیم ورزش را در کشور رواج دهیم و جوانان را از فساد دور نگه داریم اما برای این که یک اسپانسر مالی داشته باشیم که بتوانیم مخارج فوق العاده ضروری تیم را تامین کنیم، با دام‌های فساد مواجه می‌شویم. آیا من باید به بازیکنانم بگویم که فلان شرکت چنین پیشنهادی داده است؟

به گزارش پانا،وی خاطرنشان کرد: این تنها مشکل زهره صابری با اسپانسرها نیست و بسیاری از مربیان دیگر نیز به دلیل اینکه از عنوان کردن این موضوع دردناک شرم دارند، چیزی نگفته‌اند.

سرمربی تیم بسکتبال بانوان صابری تهران افزود: در همین راستا یکی از اسپانسرها هفته گذشته برای حمایت از تیم قول مساعد داد و ساعت 10 و نیم شب با من تماس گرفته و می‌گوید آخر هفته کجایید؟ با چند بازیکن تیمت بیا و در ازای این کار، 200 میلیون تومان به تیمت کمک می کنم.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
farid
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۸
6
601
سلام باید از انچه بر سرمان امده گریه کنیم اگر همین حرف را یک مربی امریکایی گفته بود فریاد وا مصیبتای صدا و سیما به عرش بود
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۸
15
313
مبارک است انشالله
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۸
9
326
این داد رو کجا باید بزنی پیش این مسئولان که چیزی به نام ورزش برایشان مهم نیست
در فوتبال فقط استقلال و پرسپولیس رو تیم میبینن و نتیجه اش میشه این ، که این دو تیم هم با خاک یکسان شدن اونم از رویانیان و .....
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۸
11
397
درود بر شرفت شیر زن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۸
25
356
پولدارهای پست فطرت!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۸
12
324
افتضاحه
نظرات بینندگان