arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۱۸۶۲
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۰۱ - ۰۹ آبان ۱۳۹۱

شجوني: من را با 'قداره کشی و رژ لب' چه کار است؟!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
يك عضو جامعه روحانيت مبارز گفت: يک شبکه آمريکايي 2 تصوير از من به نمايش گذاشت، ‌يکي در حال قداره کشي و ديگري در حال ترانه خواندن با لب‌هاي رژ ماليده، آخر من را با "قداره و رژ لب" چه کار است؟ اين‌ها توطئه وطن‌فروشان و لاابالي‌هاست.

جعفر شجوني عضو جامعه روحانيت مبارز در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، در واکنش به ادعاي خاتمي مبني بر عدم استفاده از واژه تقلب در سال 88، اظهار داشت: خاتمي بايد تناقض گفتاري خود را روشن کند و توضيح دهد که با چه هدفي در 2 مقطع زماني سياستي متفاوت در پيش گرفته است.
 
وي با اشاره به اينکه خاتمي در انتخابات دهم به شوراي نگهبان و نظام خيانت آشکار کرد، گفت: خاتمي و دوستانش بايد در روز قيامت پاسخگوي پروردگار باشند چراکه انتخاب مردم را زير سوال بردند و به افراد معتمد و خوشنامي که ناظر بر صندوق‌هاي آرا بودند تهمت و افترا زدند.
  
شجوني به حديثي از امام رضا (ع) اشاره کرد و يادآور شد: به فرموده ايشان مسلمان تا نسبت به چيزي يقين پيدا نکرده است نبايد قضاوت کند،‌ اين افراد فتنه‌گر بايد توبه کنند هر چند که ديگرهيچگاه نظام و مردم به آنها اعتماد نمي‌کنند و ديگر صلاحيت كانديدا شدن ندارند.
 
عضو شوراي مرکزي حزب موتلفه تصريح کرد: امام خميني (ره) فرمودند" اگر دزدي توبه کند ما مي‌پذيريم اما ديگر او را وزير اقتصاد و دارايي نمي‌کنيم" بنابراين بهتر است اصلاح‌طلبان از خيانتي که به انقلاب کردند و خون‌‌هايي كه با کشتن شدن جوانان به راه انداختند توبه کنند.
 
وي با بيان اينکه اصلاح‌طلبان در آستانه هر انتخاباتي تحريک سياسي مي‌شوند تا مجددا وارد ميدان قدرت شوند، گفت: خاتمي و يارانش دچار توهم هستند چرا که با نزديک شدن به فعاليت‌هاي انتخاباتي در صدد هستند تا مجددا پست و مقام بگيرند اگرچه شوراي نگهبان اين افراد را رد صلاحيت مي‌کند.
  
شجوني در ادامه به رسالت مهم روزنامه‌ها و خبرگزاري‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: روزنامه نويسي که تنها به فکر پر  کردن جيب خود باشد و حقيقت را ننويسد خائن به مردم و جامعه است، مطبوعات نبايد با شلوغ سازي يک جريان را مثل بادبادک باد کنند و جريان سياسي ديگري را مثل لواشک روي زمين پهن کنند و بعد کنار بنشينند و خنده سر دهند.
  
عضو جامعه روحانيت مبارز در پايان خاطر نشان کرد: چند شب گذشته يك شبکه آمريکايي تصوير مرا در حالي‌که قداره‌کشي مي‌کنم نشان داده، بنده در تمام عمرم قداره نديده‌ام يا اينکه مرا در حالي‌که رژ لب ماليده‌ام و ترانه مي‌خوانم به نمايش گذاشته است، من با رژ لب چه کار دارم؟ اين افراد وطن فروش لاابالي و بي‌دين هستند که نوکري آمريکا و اسرائيل را مي‌کنند همانطور که در انگلستان به اين‌ها قالپاق شکسته مي‌گويند لقبشان زيبنده‌شان است.
نظرات بینندگان