arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۲۱۹۱
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۴ - ۱۱ آبان ۱۳۹۱

محدودیت ترافیکی شمال‌کشور در عید غدیر

محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته در محورهای مواصلاتی شمال کشور اعلام شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

محورهای مواصلاتی مازندران به دلیل تعطیلات آخر هفته جاری که به تعطیل روز عید غدیر وصل می‌شود، شاهد ترافیک خواهد شد.

به گزارش انتخاب به نقل از فارس ، به منظور کنترل ترافیکی در محورهای مواصلاتی شمال از تردد موتورسیکلت در محور کندوان، هراز و سوادکوه در ایام تعطیلات آخر هفته جاری و اوایل هفته آینده جلوگیری به عمل می‌آید.

محدودیت‌های محور کرج - چالوس

 

تردد انواع تریلر و کامیون از محور کرج به چالوس همچنان ممنوع است.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 تا 24  روز شنبه 13 آبان ماه از کرج به سمت چالوس ممنوع است و تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت 16 تا 24 از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک‌طرفه است.

محدودیت‌های رفت و آمد خودرویی در هراز

 

تردد تمام تریلی‌ها از محور هراز کماکان ممنوع است. تردد همه کامیون‌ها به جز کامیون‌های حمل مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت شش صبح روزهای پنج شنبه، جمعه و شنبه از محور هراز ممنوع است.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 24 روز شنبه 13 آبان ماه از رودهن محدوده مشاء به سمت آمل ممنوع است و تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت 15 و 30 دقیقه تا 23 همان شب از آب اسک تا رودهن به صورت یک طرفه است.

تردد تمام تریلرها به استثنا تریلرهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی که از ساعت 14 تا 24 روز چهارشنبه ممنوع اعلام شده بود همچنان ادامه داد.

محدودیت‌های محور سوادکوه

 

تردد انواع تریلرها از ساعت 6 تا 24 روزهای پنج شنبه تا شنبه از تهران به قائمشهر ممنوع است.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان با خط 2182934 با پیش شماره 0151 به طور شبانه‌روزی آماده پاسخگویی در مورد وضعیت راه‌های استان مازندران است.

نظرات بینندگان