arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۲۲۲۰
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۰۰ - ۱۲ آبان ۱۳۹۱

جریان انحرافی مطرح شد تا خدمات دولت تحت الشعاع قرارگیرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سایت روزنامه ایران نوشت:

علی ذبیحی، قائم مقام وزیر نیرو و مشاور رئیس جمهورگفت:

- عده ای از نیروهای منتسب به راست سنتی و اصولگرایان از روی غفلت در دام جریان فتنه افتاده اند.

- مخالفت با انتخاب شدن اسفندیار رحیم مشایی به عنوان معاون اول رئیس جمهور در دولت دهم، نمونه ای از شدت گرفتن هجمه ها علیه دولت بود.

-جریان مخالف دولت احمدی نژاد با مطرح کردن موضوعی تحت عنوان جریان انحرافی قصد دارد خدمات ارزنده دولت را تحت شعاع قرار دهد.

- عده ای از نیروهای منتسب به راست سنتی و اصولگرایان از روی غفلت در دام جریان فتنه افتاده اند . همان افرادی که در گذشته با فتنه مخالفت می کردند،‌امروز همسو با فتنه به مخالفت با دولت می پردازند.

- مواضع مقام معظم رهبری درسخنرانی های مختلف به ویژه سفر خراسان شمالی به حمایت،‌همسویی و تعامل با دولت است.

- باید نیروهای اصولگرا و ارزشی که طی یکی دو سال گذشته بی رحمانه به دولت تاخته اند‌، نسبت به اقدامات خود تجدید نظر کنند،‌چرا که آنان شرایط را برای عرضه اندام جریان فتنه که توسط مردم کنار زده شده بودند،‌ فراهم آوردند،‌به طوری که امروز آنان نه تنها از دولت، بلکه از جریان اصولگرا نیز طلبکار شده اند.

- علی رغم تأییدات مقام معظم رهبری از عملکرد دولت،‌ هرچه به زمان انتخابات آینده نزدیک تر می شویم فعالیت جریان راست و چپ برای مخالفت با استمرار تفکر دولت احمدی نژاد شدت می یابد و تلاش دارد با سیاه نمایی اقدامات و کار کردهای شفاف و روشن دولت در اقصی نقاط کشور را تخریب کند.

- دولت احمدی نژاد هرگز حاضر نشده حق مردم را فدای خواسته های شخصی و گروهی و حزبی و گرایش سیاسی خاصی کند،‌چرا که اعتقاد دارد بیت المال مقدس است و سلامت،‌حفظ و حراست بیت المال اولویت اصلی به شمار می آید و باید هزینه کرد آن در راستای اهداف نظام باشد.
نظرات بینندگان