arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۲۲۵۵
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۱۲ - ۱۲ آبان ۱۳۹۱

راه اندازی ادارات کل پدافند غیرعامل در 22 استان کشور

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
معاون فنی سازمان پدافند غیرعامل ایران، از راه اندازی ادارات کل پدافند غیرعامل کشور در 22 استان کشور خبر داد.

به گزارش انتخاب به نقل از مهر، تورج گواهی گفت: بر اساس سیاستهای کلی نظام، راه اندازی ادارات کل پدافند غیرعامل در مراکز استانها در برنامه است ودر برخی از ادارات کل دستگاه های اجرایی استانها نیز ایجاد شده است.

وی افزود:مجموعه اقدام های پدافندغیرعامل در کشور در بخش های انرِژی، اقتصاد، تهدیدهای بیو تروریستی، تهدیدهای سایبری و حوزه بداشت و درمان تدوین و در مناسبت های مختلف برگزار می شود.

معاون فنی سازمان پدافند غیرعامل ایران به برگزاری واجرای هزار مانور پدافند غیرعامل به مناسبت همین هفته در استانهای کشور اشاره کرد و ادامه داد: این مانورها با هدف افزایش توان آمادگی افراد ونیز دستگاه های خدماتی در شرایط های بحرانی برگزار می شود.

برگزاری مانور پدافند غیرعامل در آمل

مانور پدافند غیر عامل مازندران در آمل با هدف آمادگی نیروهای خدمات رسان دستگاه های اجرایی در برابر حوادث وتهدیدهای احتمالی در شهرک صنعتی امامزاده عبدالله شهرستان آمل برگزار شد.

این پدافند برای آمادگی نیروهای امنیتی و خدماتی دستگاه های اجرایی استان و شهرستان در مواقع ضروری، با اعلام وضعیت اضطراری به یک شرکت تولیدی در شهرک صنعتی آمل مبنی بر اعتصاب و شورش فرضی تعدادی از کارگران معترض به تاخیر در دریافت حقوق آغاز شده است.

با حضور نیروهای عملیاتی سپاه پاسداران برای خنثی کردن بمب های دست ساز و تعبیه شده در نقاط حساس شرکت و حضور نیروی انتظامی و آتش نشانی برای متوقف کردن کارگران معترض و شورشی، آنان را متفرق  وتعدادی را نیز دستگیر کردند.
نظرات بینندگان