arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۲۲۸۸
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۲۱ - ۱۲ آبان ۱۳۹۱

سردار فیروزآبادی: مردم ستم دیده آمریکا تاوان اشتباهات دولت‌های خود را می پردازند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: به رغم وضعیت اسف‌بار ناشی از طوفان سندی و ضرورت رسیدگی به اوضاع مردم آسیب دیده آمریکا، دولت این کشور به فکر ایجاد فتنه جدید در سوریه است

به گزارش انتخاب به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه پاسداران ، سردار سید حسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با تبریک عید سعید غدیر به محضر مبارک حضرت ولی عصر (عج) و نایب برومندش امام خامنه‌ای و ملت انقلابی و ولایی ایران، با تأکید بر اینکه عید غدیر یادآور اقدام تاریخ‌ساز رسول اعظم (ص) در تحکیم ساختار حکومتی و ولایتی اسلام است، اظهار داشت: طوفان سندی در ایلات متحده آمریکا که موجب تاسف مردم برای ملت آمریکا است، حادثه تاریخی طوفان شن در صحرای طبس ایران را به یاد می‌آورد.

وی افزود: مردم ستم دیده آمریکا تاوان اشتباهات دولت‌های خود در عدم رعایت مسایل زیست‌محیطی و حقوق بشر و تجاوزگری را می‌پردازند؛ اگر هیأت حاکمه آمریکا به جای دست‌اندازی به سایر نقاط جهان به فکر ملت خود و کنترل مقررات محیط زیست در سرمایه‌گذاری‌های صنعتی بودند، امروز خسارات به این وسعت و کمک رسانی‌های تا این حد ضعیف را شاهد نبودیم.

عضو شورای عالی امنیت ملی در ادامه با اشاره به اینکه دولت آمریکا به رغم روبرو شدن با وضعیت اسف‌بار ناشی از طوفان سندی و ضرورت رسیدگی به اوضاع مردم آسیب‌دیده بعنوان اولویت اول فراروی خود، متأسفانه به فتنه انگیزی‌های جدید در سوریه متمرکز شده است، گفت: عجیب است که دولت امریکا در این وضعیت ناهنجار، همچنان به فکر ایجاد فتنه جدید در سوریه است.

سرلشکرفیروزآبادی همچنین افزود: نکته حائز اهمیتی که جهانیان و بخصوص مردم آمریکا باید به آن توجه کنند آن است که حاکمان آمریکا به کمک کشوری که کانون حمایت از القاعده است و رهبر آن کشور حسب اطلاع دقیقی که به دست آمده است، عضو یا رهبر القاعده است، می‌خواهد آتش افروزی دیگری را در کشور سوریه برنامه‌ریزی کند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: به کشور مسلمان همسایه و دوستمان قطر توصیه می‌کنم با ورود در دام فریب آمریکایی‌ها، امنیت خود را بیش از این به مخاطره نیندازد. مسلمانان بایستی در قطع دست آمریکا از کشورهای اسلامی متحد شوند و به یکدیگر کمک کنند نه اینکه دستیار و همکار کاخ سفید شوند.

وی در پایان با آرزوی صلح، برادری و آرامش برای همه ملت‌های مسلمان تصریح کرد: نهضت بیداری اسلامی یا بهار عربی پاسخ اشتباهات بزرگ سران عرب در گذشته است، امروز نخبگان جهان اسلام بیدارند و با دقت اینگونه اشتباهات را دنبال می‌کنند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳۷
amir
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
2
178
آخه این چه ربطی داره به دولتشون.پس زلزله آذربایجان هم بخاطره گرانیه دلار بود
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۳
1
149
"مردم ستم دیده آمریکا تاوان اشتباهات دولت‌های خود در عدم رعایت مسایل زیست‌محیطی و حقوق بشر و تجاوزگری را می‌پردازند؛" اینجا دریاچه ارومیه داره خشک میشه و خیلی های دیگه خشک شده ناشی از رعایت مسائل زیست محیطی بوده؟؟؟!!! جالبه که آمریکا بیشترین تعداد پارک های حفاظت شده در دنیا رو داره اما اینجا محیط بان ها جرات "تو" گفتن به شکارچی ها رو ندارن... و این ماییم که داریم مسایل زیست محیطی رو رعایت می کنیم!!!! ...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۳
0
121
خبرهای همین صفحه انتخاب رو بخونین:
"پریشانی دریاچه پریشان از بی‌آبی"
"آلودگی کلانشهرها به مرز بحران رسیده است"
خبر مربوط به ریزگرد ها رو هم بیخیال میشیم، حالا ما مسایل زیست محیطی رو چقدر رعایت کردیم، اونا چقدر؟؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۳
0
101
سردار ما بايد كلاه خود را بچسبيم بي خيال مردم ستمديده آمريكا
نظرات بینندگان