arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۲۲۸۹
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۲۱ - ۱۲ آبان ۱۳۹۱

تیم ملی فوتسال ایران قهرمان اروپا را متوقف کرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
تیم ملی فوتسال ایران که به عنوان قهرمان آسیا به مصاف اسپانیا قهرمان اروپا رفته بود در شرایطی برابر تیم دوم جهان به تساوی دست پیدا کرد که نیمه اول را به این تیم واگذار کرده بود.

به گزارش انتخاب به نقل از مهر، دیدار تیم‌های ملی فوتسال ایران و اسپانیا در گروه دوم هفتمین دوره رقابت های جام جهانی از ساعت 17:30 امروز جمعه به وقت تهران در سالن ماهوک شهر بانکوک آغاز شد که در پایان نیمه اول اسپانیا با نتیجه 2 بر صفر برابر ایران به پیروزی رسید.

در این نیمه شاگردان علی صانعی نمایش خوب و قابل قبولی داشتند اما در دو صحنه غافلگیر شدند و اسپانیایی های حرفه ای موفق شدند دروازه مصطفی نظری را باز کنند.

اما در نیمه دوم همه چیز تغییر کرد و ملی پوشان فوتسال ایران با نمایشی قابل قبول و برتر از قهرمان اروپا موفق شدند این شکست را با تساوی عوض کنند.

هر چند تیم ملی فوتسال ایران در نیمه دوم بارها در خطر بازشدن دروازه اش قرار داشت اما در دقیقه 27 این دیدار مسعود دانشور از یک توپ برگشتی بهترین استفاده را کرد و گل اول را به ثمر رساند.

ملی پوشان ایران که از سوی تماشاگران حاضر در سالن به شدت تشویق می شدند در ادامه بازهم صاحب توپ و میدان بودند و در دقیقه 31 موفق شدند توسط حسین طیبی گل دوم را وارد دروازه اسپانیا کنند.

در دقایق پایانی شاگردان علی صانعی این شانس را داشتند که حتی برابر تیم دوم جهان به پیروزی برسند اما دروازه بان اسپانیا دو موقعیت خوب تیم کشورمان را مهار کرد. هر چند که اسپانیایی ها هم در ثانیه های پایانی می توانستند به پیروزی برسند که این اتفاق رخ نداد تا دو تیم امتیازات را تقسیم کنند.
نظرات بینندگان