arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۲۳۶۸
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۱۹ - ۱۳ آبان ۱۳۹۱

برگزاری تمرین یگان موشکی سپاه در سواحل خلیج فارس

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
اردوی تخصصی و تمرینات رزمی تیم‌های خوداتکایی موشکی ساحل به دریای نیروی دریایی سپاه به مدت سه روز در منطقه عمومی رودان در استان هرمزگان با دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده، برگزار شد.

 به گزارش انتخاب به نقل از روابط عمومی نیروی دریایی سپاه، نفرات شرکت کننده از واحدهای تخصصی موشکی ساحل به دریای سپاه پاسداران در قالب 4 گردان رزمی و به مدت سه روز ضمن تمرین وضعیت و زندگی در شرایط اردویی، با به نمایش گذاشتن توان رزم، میزان آمادگی های عملیاتی خود را در وضعیت های جنگی مورد سنجش و ارزیابی قرار دادند.

سردار زارع فرمانده مجموعه موشکی عاصف نیروی دریایی سپاه در حاشیه برپایی این اردو گفت: با توجه به مأموریت مجموعه موشکی ساحل به دریای نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آماده سازی و اجرای عملیات موشکی و همچنین نگه‌داری و تمرینات تخصصی، اردوی خود را با هدف تداعی شدن یک وضعیت جنگی و اردویی بر پا کردیم.
 
وی افزود: علاوه بر اهدافی که در سطح تخصصی به دنبال آن بودیم، ارزیابی توان رزم در بعد آمادگی‌های انفرادی و توجه به آموزش‌هایی که در طول سال به این نیروها داده می‌شود، بخش دیگری از برنامه های اردوی صحرایی بود.
 
زارع تصریح کرد: کسب تجربه زندگی واحدهای تخصصی در شرایط سخت به همراه انتقال تجربیات گذشته کمک می‌کند تا در مرحله اصلی کارمان موفق‌تر عمل کنیم.
 
وی ادامه داد: با توجه به ماهیت عملکرد یگان‌های ساحل به دریا، آشنایی با تاکتیک‌های جابجایی، واکنش سریع و اصول رزمی و دفاعی در خشکی نیز بخشی از قابلیت‌هایی است که باید در تمرینات و فاز اجرایی مورد ارزیابی قرار می‌گرفت.
نظرات بینندگان