arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۲۳۷۶
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۲۱ - ۱۳ آبان ۱۳۹۱

هشدار به تولیدکنندگان خودروهای چینی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رییس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان ایران به تولیدکنندگان خودروهای چینی هشدار داد در صورتیکه عرضه محصولات را آغاز نکنند با آن‌ها برخورد خواهد شد.

سیدمحمد جعفری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: تولیدکنندگان خودروهای چینی در ایران مشکلات خاص خود را دارند. در این مورد مذاکراتی با آن‌ها انجام داده‌ایم زیرا آنچنان که باید خدمات را به نحو احسن به مصرف‌کنندگان ارائه نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان برحسب وظایف ذاتی خود به چنین مواردی ورود می‌کند، خاطرنشان کرد: در این مورد انجمن اقدامات خود را آغاز کرده و برخورد شدیدی نیز با متخلفان خواهیم داشت.

رییس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان ایران ادامه داد: در صورتیکه تولیدکنندگان خودروهای چینی رویه فعلی خود را اصلاح نکنند در این باره در رسانه‌ها روشنگری خواهد شد. از همین جا نیز از این تولیدکنندگان می‌خواهیم که عرضه خودرو را به نحو احسن انجام دهند.

جعفری در پاسخ به اینکه بیشترین مشکلات تولیدکنندگان خودروهای چینی در کدام بخش است؟ تصریح کرد: این شرکت‌ها عرضه خودرو را انجام نمی‌دهند. این کار به هر دلیلی مانند بالا رفتن قیمت و اطمینان نداشتن از ثبات قیمت ارز انجام می‌شود که البته مغایر با حقوق مصرف‌کننده است.

وی خاطرنشان کرد: در این مورد تذکرات لازم به تولیدکنندگان خودروهای چینی داده شده است. در حال حاضر نام این شرکتها را نمی‌برم اما اگر عرضه را آغاز نکنند حتما اسامی این شرکتها به صورت عمومی اعلام خواهد شد.
نظرات بینندگان