arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۲۳۹۲
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۱۰ - ۱۴ آبان ۱۳۹۱

تلاش فراکسیون اصولگرایان برای لغو سوال از رییس جمهور

با آغاز جلسه علنی امروز یکشنبه مجلس شورای اسلامی، غلامعلی حداد عادل رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس همراه با برخی دیگر از اعضای شاخص این فراکسیون در حال رایزنی با نمایندگانی که طرح سؤال از رئیس جمهور را امضا کرده بودند، هستند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
با آغاز جلسه علنی امروز مجلس، رایزنی رئیس و دیگر اعضای شاخص فراکسیون اصولگرایان برای منتفی شدن طرح سؤال از رئیس‌جمهور قوت گرفت.
 
به گزارش انتخاب به نقل از فارس، با آغاز جلسه علنی امروز یکشنبه مجلس شورای اسلامی، غلامعلی حداد عادل رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس همراه با برخی دیگر از اعضای شاخص این فراکسیون در حال رایزنی با نمایندگانی که طرح سؤال از رئیس جمهور را امضا کرده بودند، هستند.

بر اساس این گزارش در حالی اعضای هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی اعلام کرده‌اند که تکلیف طرح سؤال از رئیس جمهور امروز یکشنبه مشخص خواهد شد و در صورت حد نصاب داشتن آن طرح، رئیس مجلس از رئیس جمهور برای حضور در جلسه علنی دعوت خواهد کرد که فعلا از تعداد نمایندگانی که برای سؤال از رئیس اصرار دارند عدد مشخصی اعلام نشده است.

حجت‌الاسلام سبحانی‌نیا عضو هیئت رئیسه مجلس در همین زمینه به خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس گفت: ممکن است نمایندگان با توجه به ملاحظاتی جدیدی که دارند سؤال از رئیس جمهور را منتفی کنند.
نظرات بینندگان