arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۲۴۱۱
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۱۲ - ۱۴ آبان ۱۳۹۱

انصراف‌ از آبستراکسیون در جلسه سئوال از احمدی نژاد با توصیه حداد/ لاریجانی: "انصراف" خلاف است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
با وجود تهدید برخی اعضای فراکسیون اصولگرایان مجلس به ترک صحن علنی در پی اعلام وصول سئوال از رئیس جمهور، اعضای این فراکسیون در مشورت با رئیس فراکسیون از این اقدام منصرف شدند.

به گزارش انتخاب به نقل از مهر، با وجود تهدید برخی اعضای فراکسیون اصولگرایان مجلس به ترک صحن علنی در پی اعلام وصول سئوال از رئیس جمهور، اعضای این فراکسیون در مشورت با رئیس فراکسیون از این اقدام منصرف شدند.

 در جلسه امروز یکشنبه مجلس  پس از آنکه هیئت رئیسه مجلس طرح سئوال از رئیس جمهور را با 77 امضا اعلام وصول کرد مهدی کوچک زاده در تذکری هیئت رئیسه را تهدید کرد که چون خلاف خواست رهبری عده ای به دنبال کشاندن رئیس جمهور به مجلس هستند فراکسیون اصولگرایان مجلس حاضر به ماندن در مجلس نخواهد بود و جلسه را ترک خواهد کرد.

پیش از وی علی اصغر زارعی دیگر عضو فراکسیون اصولگرایان نیز چنین تذکری داده بود .

علی لاریجانی رئیس مجلس در پاسخ به این اظهارات کوچک زاده گفت: این کار شما خلاف است  و هر نماینده ای که به این بهانه جلسه را ترک کند خلاف کرده است.

بدنبال آن جمعی از اعضای فراکسیون اصولگرای مجلس به گرد حداد عادل جمع شدند و رفته رفته این حلقه به حدود 50 نفر از نمایندگان رسید که هسته مرکزی آن را چهره های شاخص فراکسیون اصولگرایان از جمله سالک، زاکانی، قدوسی و زارعی تشکیل دادند.

در این میان ابوترابی فرد نائب رئیس اول مجلس در جمع تجمع کنندگان در صحن مجلس ملحق شد و گفتگویی با آنها داشت.

در پی این گفتگو ها و تذکرات لاریجانی ، اظهارات کوچک زاده و زارعی درباره خروج فراکسیون از صحن مجلس محقق نشد.

طرح سئوال از رئیس جمهور امروز با 77 امضا در صحن علنی قرائت شد که مهمترین محور آن نوسانات شدید بازار ارز است.
نظرات بینندگان