arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۲۵۱۸
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۱۹ - ۱۴ آبان ۱۳۹۱

تلاش برای استیضاح هیئت رئیسه

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد هیئت رئیسه مجلس در اعلام وصول طرح سئوال از رئیس جمهور از تلاش تعدادی از نمایندگان برای تهیه طرح استیضاح هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی خبر داد.

حسینعلی حاجی دلیگانی در گفتگو با مهر، با اشاره به تلاش تعدادی از نمایندگان برای استیضاح هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از عملکرد آن ها در اعلام وصول طرح سئوال از رئیس جمهور انتقاد کرد.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی  ادامه داد: هیئت رئیسه تا این لحظه اسامی و آمار دقیق طراحان سئوال از رئیس جمهور را اعلام نکردند و در این خصوص عملکرد شفافی نداشتند.

وی با اشاره به اظهارات لاریجانی هنگام آبستراکسیون فراکسیون اصولگرایان در پی اعلام وصول طرح سئوال از رئیس جمهور افزود: ریاست مجلس اعلام کرد که نمایندگان حق ترک جلسه صحن علنی را ندارند این در حالی است که بر اساس قانون هیچ کس نمی تواند از وکلای ملت سلب اختیار کرده و یا به عملی وادارشان کند.

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان اظهار داشت: در شرایطی که رهبر انقلاب بارها بر لزوم همدلی و جلوگیری از اختلاف سران قوا تاکید دارند و بارها اعلام کردند که سران قوا نباید اختلافات را به سطح جامعه بکشانند اعلام وصول طرح سئوال از رئیس جمهور کار درستی نبود.

حاجی تصریح کرد: هیئت رئیسه با عدم مدیریت جلسه امروز و اعلام وصول طرح سئوال از رئیس جمهور چالش دیگری در مدیریت کلان کشور بوجود آورد.

وی با تاکید بر اینکه سئوال از رئیس جمهور یک بازی است که برای دو طرف نتیجه باخت را به همراه دارد گفت: ما هم از تخلفات رئیس جمهور ناراحتیم ومعتقدیم باید از روش های دیگری به پاسخ این سئوالات رسید و مشکلات مردم را حل کرد.
نظرات بینندگان