arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۲۵۷۱
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۰۹ - ۱۵ آبان ۱۳۹۱

درخواست وزير نيرو برای افزایش قيمت برق

نامجو در ادامه به افزایش قیمت ارز و تاثیر آن در تعرفه های پلکانی برق اشاره و تصریح کرد: به نظر ما جرایم و تعرفه های پلکانی برق با وضعیت قبل از رشد قیمت ارز متناسب بود و معنی و مفهوم داشت و می توانست بازدارنده باشد اما بعد از تغییر نرخ ارز الان تعرفه ها، واقعا تعرفه هایی نیست که جوابگوی آن فرهنگ سازی که ما به دنبال آن بودیم، باشد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
وزیر نیرو گفت: بعد از تغییر نرخ ارز الان تعرفه ها، واقعا تعرفه هایی نیست که جوابگوی آن فرهنگ سازی که ما به دنبال آن بودیم، باشد و باید تجدید نظری در این بخش صورت گیرد.

به گزارش انتخاب به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت ، مجید نامجو با تاکید بر این‌که تعرفه های برق به صورت پلکانی تعریف شده و آن کسانی که بیشتر مصرف می کنند، قطعاً تحت تاثیر قیمتی بیشتری قرار خواهند گرفت، ادعاهایی درباره صدور قبوض برق نامتناسب با مصرف خانوارها را رد کرد و اظهار داشت: به هیچ وجه چنین چیزی صحت ندارد و قطعاً این موضوع تکذیب می‌شود. تعرفه‌ها طوری سامان پیدا کرده که به صورت پلکانی تعریف شده و آن کسانی که بیشتر مصرف می کنند، قطعاً تحت تاثیر قیمتی بیشتری قرار خواهند گرفت؛ اما این هم سقف دارد.

وی افزود: به هر حال بیشترین قیمت برقی که الان در تعرفه ها وجود دارد، به میزان هر کیلو وات 130 تومان است که در حقیقت تعرفه برقی است که ما به صورت بادی و خورشیدی از بخش خصوصی تحویل می گیریم و همین برقی که مصرف می کنیم به همان قیمت نیز به مشترکان ارائه می شود و نمی تواند به صورت تصاعدی بالا برود که قبض ها یک معنی و مفهوم دیگری پیدا کند.

نامجو در ادامه به افزایش قیمت ارز و تاثیر آن در تعرفه های پلکانی برق اشاره و تصریح کرد: به نظر ما جرایم و تعرفه های پلکانی برق با وضعیت قبل از رشد قیمت ارز متناسب بود و معنی و مفهوم داشت و می توانست بازدارنده باشد اما بعد از تغییر نرخ ارز الان تعرفه ها، واقعا تعرفه هایی نیست که جوابگوی آن فرهنگ سازی که ما به دنبال آن بودیم، باشد و باید تجدید نظری در این بخش صورت گیرد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۵
0
1
حالا كه شما ميخواهيد قيمت برق رو متناسب با دلار حساب كنيد

لطفا به احمدي نژاد هم بگين كه ايشون هم بايد يارانه پرداختي به مردم رو متناسب با دلار حساب كنه و به حساب مردم واريز كنه با اين حساب حداقل بايد سه برابر يارانه فعلي به هر نفر داده شود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۵
0
1
اودلار گرون شده حقوق ما كه بالا نرفته . بعد وقتي صنعت برق كاملا خودكفا شده چرا با افزايش نرخ ارز بايد تعرفه افزايش پيدا كند چرا هزينه اتلاف شبكه را كه ناشي از طراحي غلط است بايد مصرف كننذه بپردازد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۵
0
1
دولت از جون مردم چی میخواد؟ مگه درآمدها متناسب با افزایش قیمت دلار بیشتر شده که هزینه ها رود همینطور دارن بالا می برن؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۵
0
1
بودجه کم اومده!!! مهم نیس ما هستیم همشو ما با جونو دل میدیم کارگرو کارمندو هر چی زیر خط فقره جبران میکنن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۵
0
1
ما کارگر و کارمندها که زیر خط فقر زندگی میکنیم فقط یخچال به برق زدیم
وزیر نیرو: اگر منظور شما از فرهنگ سازی اینه که مردم برن تو غار زندگی کنن مسئله ای نیست ما هم مثل بادیه نشین های عرب یا مردم اتیوپی یا افغانستان با این همه ثروت و ذخایر ملی میریم تو بیابون ها و غارها زندگی میکنیم شاید دزدی ها و کسری بودجه دولت جبران بشه
نظرات بینندگان