arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۲۵۷۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۰۹ - ۱۵ آبان ۱۳۹۱

انفجاری مهیب مکه مکرمه را لرزاند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
آفتاب نوشت : رسانه های عرب زبان از وقوع یک انفجار مهیب در شهر مکه مکرمه در عربستان سعودی خبر دادند.

تا به این لحظه اطلاعات دقیقی از تعداد کشته شدگان و زخمی ها در دست نیست اما این رسانه ها اعلام کردند که این انفجار در یک هتل بین المللی به نام "انترکونتیننتال" رخ داده است.

این رسانه های عربی همچنین اعلام کردند که به محض وقوع این انفجار مهیب، 15 گروه از آتش نشانان عربستانی به محل اعزام شدند تا بتوانند آتش به وجود آمده از این انفجار را مهار کنند.

قابل ذکر است این هتل در نزدیکی زندان مرکزی مکه مکرمه قرار دارد. زندانی که در آن تعداد زیادی از زندانیان سیاسی عربستان، حبس شده اند.

گفتین است ساختمان "رابطه علمای جهان اسلام" که ریاست آن بر عهده مفتی اعظم عربستان، "عبدالعزیز آل الشیخ" است نیز در نزدیکی این هتل و محل انفجار قرار دارد.

رسانه های عربی همچنین فاش کردند که یکی از بزرگ ترین لوله های انتقال گاز عربستان، در چند صد متری محل این انفجار قرار دارد و این به آن معنی است که احتمال گسترده تر شدن دامنه آتش سوزی و کشیده شدن آتش به این لوله گازی نیز وجود دارد.

چند روز پیش نیز بر اثر وقوع انفجاری در شرق "ریاض" پایتخت عربستان یک ساختمان صنعتی فرو ریخت. بر اثر آن انفجار نزدیک به 200 نفر کشته و زخمی شدند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حقگو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۵
1
3
«وَ سَيَعْلَمُ الَّذينَ ظَلَمُوا أَيَّ مُنْقَلَبٍ يَنْقَلِبُونَ»(شعرا:227)
(آنها كه ستم كردند به زودى مى‏دانند كه بازگشتشان به كجاست‏).
«وَ لِكُلِّ أُمَّةٍ أَجَلٌ فَإِذا جاءَ أَجَلُهُمْ لا يَسْتَأْخِرُونَ ساعَةً وَ لا يَسْتَقْدِمُونَ»(اعراف:34)؛
(براى هر قوم و جمعيّتى، زمان و سرآمد(معيّنى) است؛ و هنگامى كه سرآمد آنها فرا رسد، نه ساعتى از آن تأخير مى‏‌‌كنند، و نه بر آن پيشى مى‏‌‌گيرند).
**************
خدایا بحق امیرالمؤمنین(ع) وهابیت و حکومتهای جائر و ظالم منطقه را ریشه کن و نابود کن و شیعیان را از شرور و فتنه ها محفوظ بدار.
آمین رب العالمین
نظرات بینندگان