arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۲۸۳۹
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۰۳ - ۱۷ آبان ۱۳۹۱

فارس: حذف"بن‌افلک"از یک پروژه به خاطر پروژه ضدایرانی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : فارس نوشت: رایان گاسیک بازیگر جوان سینما جایگزین بن ‌افلک در فیلم «فوکوس» شد. افلک یکی از تهیه‌کنندگان این درام گنگستری اجتماعی هم نخواهد بود.

تهیه‌کنندگان «فوکوس» در رابطه با تغییر بازیگر اصلی فیلم خود توضیحی نداده‌اند، اما گفته می‌شود فیلم «آرگو» دلیل اصلی این جابه‌جایی است.

منابع نزدیک به پروژه «فوکوس» می‌گویند تهیه‌کنندگان آن نمی‌خواهند بحث‌های مربوط به ضد ایرانی بودن «آرگو»، تاثیر منفی بر روی وضعیت فیلم آن‌ها بگذارد.

تهیه‌کنندگان فیلم که از سرمایه‌گذاران مستقل سینما هستند، قصد تولید فیلمی مستقل و اجتماعی را دارند و می‌خواهند آن را به دور از حواشی منفی، تهیه و اکران عمومی کنند.

آن‌ها که به موفقیت فیلم خود در فصل اهدای جوایز سینمایی امید زیادی دارند، بر این باور هستند که حضور بن‌افلک در محصول آن‌ها باعث ایجاد تبلیغات منفی برای‌شان خواهد شد.

هنوز از واکنش بن‌افلک در رابطه با این جابه‌جایی و تغییر، اطلاعی در دست نیست. اهل فن می‌گویند بعید می‌دانند او در این رابطه واکنشی از خود نشان دهد.

تحلیل‌گران سینما عقیده دارند از آن جا که تهیه‌کنندگان فیلم بی‌سر و صدا دست به تغییر بازیگر اصلی فیلم خود زده‌‌اند، بن‌افلک هم موضع‌گیری رسمی و علنی نخواهد کرد.

قرار بود در «فوکوس» بن‌افلک در نقش مدیر یک گروه گنگستری ظاهر شود. حالا رایان گاسلیک این نقش را جلوی دوربین بازی می‌کند.

خط اصلی قصه فیلم درباره یک رییس کهنه‌کار و قدیمی گنگستری در امر تجارت‌های غیرقانونی است، که با ورود یک عضو تازه کار موفقیت او به خطر می‌افتد.

کارگردانی «فوکوس» را گلن فیکارا انجام می‌دهد، که بش از این درام مستقل و تحسین شده «دیوانه، احمق، عشق» را ساخته است.

فیکارا این فیلم را با همکاری جان رکوآ جلوی دوربین خواهد برد. هنوز زمانی برای شروع کار فیلم‌‌برداری «فوکوس» تعیین نشده است.

به نوشته رسانه‌های گروهی، در یک ماه اخیر چندین پروژه سینمایی که قرار بود با بازی این بازیگر تولید شود، یا از گردونه تولید خارج شده و یا بازیگر اصلی آن تغییر کرده است.

بن‌افلک بازیگر و کارگردان «آرگو» است که ماجرای فراری دادن شش کارمند سفارت سابق آمریکا توسط یک مامور سازمان سیا را (پس از تسخیر سفارت آمریکا توسط دانشجویان پیرو امام) تعریف می‌کند.


نظرات بینندگان