arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۲۸۵۵
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۱۲ - ۱۷ آبان ۱۳۹۱

اعتراض‌ها به برگزاری یک کنسرت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
کنسرت فریدون آسرایی که دوشنبه شب گذشته در شهر قزوین برگزار شد با واکنش و انتقاد تند برخی از علمای دینی همراه بود. تنی چند از روحانیون شهر قزوین با انتقاد نسبت به این دست مراسم‌ها از مسوولان درخواست کردند جلوی برگزاری چنین کنسرت‌هایی گرفته شود.
 
به گزارش فارس حجت‌الاسلام علی قابل اظهار کرد: خوانندگان در کنسرت‌هایی که به مناسبت ولادت و ‌اعیاد اجرا می‌کنند باید در چارچوب اهداف انقلاب اسلامی حرکت کنند و هرگونه موسیقی برخلاف موازین اسلامی به اسم ارزش‌های اسلامی اجرا شود، صحیح نیست و باید با آن برخورد شود. وی بیان کرد: مسوولان مربوطه از خوانندگان کنسرت‌هایی که آهنگ‌هایی با مضمون مغایر با اهداف اسلامی اجرا می‌کنند به شدت برخورد می‌کنند. 

ريیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین ابراز کرد: خوانندگان کنسرت‌هایی که به مناسبت 13 آبان برنامه اجرا می‌کنند باید مضمون این آهنگ‌ها به مناسبت این روز باشد تا مردم با اهداف این روز آشنا شوند. این مقام مسوول خاطرنشان کرد: خوانندگانی که در مراسم‌های ولادت و اعیاد کنسرت برگزار و از آهنگ‌های شادی استفاده می‌کنند باید از حدود شرعی اسلامی خارج نشوند و طبق موازین اسلامی این مراسم را برگزار کنند.
نظرات بینندگان