arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۳۰۳۸
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۴ - ۱۸ آبان ۱۳۹۱

مرگ دلخراش کارگر و دزد در بزرگراه مدرس/ عکس

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : تخطی از سرعت مجاز، برخورد خودروی سواری سرقتی را با گاردریل کنار بزرگراه مدرس و مرگ دو شهروند (سارق و یک کارگر) را رقم زد.


به گزارش سایت 125، این حادثه  چهارشنبه در شمال به جنوب بزرگراه مدرس، نرسیده به خروجی بزرگراه صدر رخ داد.


بهروز رهنما-مدیر آموزش و پیشگیری منطقه سه عملیات- در این باره اظهار داشت: یک دستگاه خودرو سواری که توسط فرد ناشناس و در هنگام پیاده شدن مالک سرقت شده بود با سرعت بیش از حد مجاز در شمال به جنوب بزرگراه مدرس در حال و فرار از دست مالک بود که ناگهان کنترل خودرو را از دست داده و از مسیر سمت راست منحرف شده و پس از برخورد شدید با گارد ریل کنار بزرگراه و در هم پیچیدن آن، به قسمت خاکی و گودال سقوط کرده و پس از برخورد شدید با اتاقک کارگری که درآنجا وجود داشت متوقف شده و دیوار بتونی اتاقک را نیز ویران کرده و در نهایت با شعله ور شدن متوقف شده بود.

آتش نشانان به محض رسیدن بوسیله لوله آبدهی، آتش سرکش خودرو را خاموش کردند و به سرعت به یاری کارگران محبوس شده در اتاقک کارگری شتافتند که متاسفانه یکی از کارگران به نام ایرج 40 ساله، بر اثر شدت حادثه فوت کرده بود و کارگر دیگر به نام عین اله 26 ساله که مصدوم شده بود بوسیله آمبولانس اورژانس به مرکز درمانی منتقل شد.
رهنما خاطرنشان کرد: نیروهای عملیات همچنین با استفاده از تجهیزات آتش نشانی، جسد راننده را که در میان شعله های آتش سوخته بود، بیرون کشیده و به عوامل انتظامی سپردند.

گفتنی است در محل حادثه فردی که خود را مالک خودرو معرفی می کرد اظهار داشت: در محدوده پل سیدخندان برای خرید سیگار از خودرو ی سواری ام پیاده شدم که ناگهان سارق از فرصت استفاده کرد و سوار بر خودرو اقدام به فرار کرد و من نیز به سرعت بوسیله تاکسی که در حال عبور بود وی را تعقیب کردم که متاسفانه در هنگام رسیدن به این محل با صحنه انفجار خودروی سواری و مرگ سارق روبرو شدم.

نظرات بینندگان