arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۳۰۸۸
تعداد نظرات: ۱۶۱ نظر
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۰۱ - ۱۹ آبان ۱۳۹۱
مناظره تلویزیونی درباره سؤال از احمدی نژاد

مطهری: مجلس که دکور نیست، می گویند همه چیز را باید از رهبری پرسید و بعد عمل کرد/ کی گفته نظام با سئوال از رییس جمهور متزلزل می شود؟ هی می گویند آی آی، نظام را متزلزل کردید!/ زارعی: این چه وضع صحبت کردن است؟/ مردم گرانی را ول کرده اند و می پرسند چرا می خواهید طرح سئوال را اجرا کنید!

مطهری: مسئله ای که مشکل اساسی در بین برخی ما اصولگرایان است. نوعی برداشتی است که ما از اصل ولایت فقیه داریم. به جای تبعیت از ولایت فقیه داریم نیت خوانی می کنیم. که نیت خوانی بر اساس نظر و منفعت شخصی است. در حالیکه ایشان می گویند من حرف پنهانی ندارم. یک نماینده گفته، رهبری مخالف سئوال هستند اما مصلحت نمی دانند بگویند، ما هم می توانیم بگوییم ایشان موافق طرح سئوال هستند اما مصلحت نمی دانند بگویند!
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

 مناظره علی مطهری و علی‌اصغر زارعی نمایندگان مردم تهران در مجلس در برنامه «دیروز امروز فردا» لحظاتی پیش آغاز شد.

به گزارش سرویس سیاسی «انتخاب» ؛ نکته عجیب آنکه مجری این برنامه، دائماً در میان سخنان مطهری سئوال و چالشی ایجاد می کرد ، اما اجازه می داد زارعی حرفهایش را بدون مزاحم مطرح کند.

اهم این مناظره با موضوع «طرح سئوال از رییس جمهور»، در پی می آید:

مجری برنامه: حق را برای خود محفوظ می دانم که هر جا مناظره از چارچوب خارج شد، وارد شده و تذکر بدهم.

مطهری (در پاسخ به چرایی طرح سئوال) : این طرح نباید به صورت تابو شناخته شود. نماینده مجلس باید پاسخگو باشد در قبال مردم و از حقوق آنها دفاع کرد. نباید باید به عنوان رابط میان ملت و دولت، این سئوال را مطرح کرده و پاسخش را بگیرد . به نظر من باعث می شود یک تخلیه روانی در جامعه صورت گیرد و این، یک سوپاپ اطمینان است. در این مسیر، طبعآً راه حل هایی ایجاد می شود.

زارعی: این جژء افتخارات جریان اصولگرایی است که انقدر شفاف و با فضای باز، باعث سئوال از رییس جمهور شده اند.  در دولت های قبلی کمتر چنین فضایی وجود داشت، حتی وقتی که دولت و مجلس با هم همسو بودند. این که می گویند امروز طرح سئوال می کنیم یا فردا ، باعث مشکل می شود. دفعه قبلی هم می گفتیم که طرح سئوال نه اینکه فایده ای ندارد، بلکه نفعی هم ندارد. قرار هم نیست هر سئوالی کردیم، جوابی بگیریم و همه هم قانع شوند.

مطهری: برخلاف نظر آقای زارعی، سئوال مجلس هشتم از رییس جمهور مفید بود و بسیار برکات داشت. آنجا ما ده سئوال مطرح کردیم که در مجموع، آقای احمدی نژاد اعتراف کردند که در 5 مورد قوانین را رعایت کردند و خیلی موارد هم جواب ندادند. مثلاً ایشان گفتند که اگر طرحی توسط مجمع تصویب شود آن را اجرا نمی کند، این باعث می شود مردم حقیقت را بدانند.

وزیر اقتصاد گفتند که از نظرحقوقی نباید در مورد مسائل ارزی پاسخگو باشد و نمی تواند پاسخگو باشد. ایشان هم نشانی آقای رییس جمهور را می دادند. طبیعی است که ذهن نمایندگان به طرح سئوال از رییس جمهور برود. نوسانات شدید قیمت ارز در شهریور ماه، خیلی بالا گرفت و باعث کاهش ارزش پول ما شد و این به این معناست که دارایی مردم تقسیم بر سه شد. طبیعی است که این سئوال را ما مطرح کنیم.

ما می خواهیم بدانیم این ماجرا صرفاً آثار تحریم هاست یا تعلل ها و سوء تدبیرها هم هست؟

مجری: آیا تنها راه، سئوال از رییس جمهور است؟

مطهری: مردم باید در جریان امور قرار بگیرند ، وقتی شما مشکلات را برایشان می گویید مردم بهتر همکاری می کنند.

زارعی: هیات رییسه در این زمینه خوب عمل نکرده، اعلام وصل عجولانه بوده و مطابق آیین نامه هم هیات رییسه نباید این کار را می کرد. البته من موافق اصل این مناظره نیستم اما این کار را هم چندان به صلاح نمی دانستنم.... آیا در حال حاضر، چنین کاری (طرح سئوال) به مصلحت است؟ ما واقعاً نمی دانیم سوء مدیریت هم هست؟ نمی دانیم تحریم هم هست؟ طبیعی است ... یکی گفته 15 درصد تحریم است بقیه اش سوء مدیریت. دولت هم می گوید نه همه آن تحریم مشکل است. اقای رییس جمهور، مصاحبه ای کرد و فردا چه بلایی سر بازار آمد؟ منم موافقم با حل مشکلات، اما نمی خواهیم مشکلات بیشتر شود و مردم اذیت شوند.

آقای مطهری گفتند طرح سئوال اول از ریییس جمهور خیلی خوب بود، در حالیکه باعث شد از اول، دولت با مجلس مشکل داشته باشد و دلخور باشد. اگر قرار است کشور را با هم اداره کنیم، نبایدب ه صورت یکدیگر چنگ بزنیم.

مطهری:
من این صحبت ایشان را قبول ندارم که ما تشکیک داریم در این قضیه. اگر ایرادی به هیات رییسه وارد باشد این است که چرا هیات رییسه پس از یک هفته، پاسخ نماینده رییس جمهور، باز هم پس گرفتن امضاها را قبول کرد. چون صریح آئین نامه است که این کار غیرقانونی است. یعنی پس از یک هفته، امکان لغو سئوال وجود ندارد. ما می دانستیم که استاندارها پس از ابلاغ سئوال، به نمایندگان فشار می آورند، هیات رییسه اما ارفاق کرده به دوستان، باز هم پس گرفتن امضاها را قبول کردند و باز هم از حدنصاب نیافتادند.

یک انتقادی که به اقای زارعی و دوستانشان دارم، می توانند توصیه کنند که امضاها را پس بگیرند . و اینکه بیایند نظرشان از صحبت های رهبری را به رهبری نسبت دهند کار درستی نیست. آمدند و گفتند که ما از نظر آقا اطلاع داشتیم.

مجری: لطفاً در مورد نظر رهبری و این مسائل لطفاً صحبت نکنید!

زارعی: هیات رییسه اعلام کرد تا یکشنبه هفته کاری، می توان امضاها را پس گرفت (که هفته قبلی به دلیل سرکشی به حوزه های انتخابیه ، نمایندگان تهران نبودند)

رییس قوه مجریه نامه می زند که من می خواهم اوین بروم، دیگری می گوید شما متوهم هستید...رهبری تشر زدند که این چه وضعیتی است؟ نمایندگان آمدند گفتند اقا مطلبی فرمودند فضا را تغییر داده است. دوستی در هیات رییسه آدرس غلط به من داد، و گفت فلانی دوباره امضا کرده است. آقای مطهری قبلاً جایی امضاها را ذخیره کرده بودند و با عجله گفتند که امضاها شده 77 تا. چگونه شمارش کردند؟

این تفسیری که آقای مطهری کردند و گفتند تبصره دو، حاشیه است، اشتباه است. من و بذرپاش 1 ساعت در دفتر آقای لاریجانی نشستیم اما گفتند ایشان پشت میزشان نیستند.

مطهری: ایشان می گویند برخی امضاها برای سه ماه قبل بوده، اما نهایتاً از 20 شهریور شروع شده که می شود 2 ماه (نهایتا) ... اطلاعات ایشان کامل نیست. ما شنیده بودیم که معاون پارلمانی دولت برخی امضاها را پس گرفته بودند.

یک مسئله ای که مشکل اساسی در بین برخی ما اصولگرایان است. نوعی برداشتی است که ما از اصل ولایت فقیه داریم. به جای تبعیت از ولایت فقیه داریم نیت خوانی می کنیم. که نیت خوانی بر اساس نظر و منفعت شخصی است. در حالیکه ایشان می گویند من حرف پنهانی ندارم. یک نماینده گفته، رهبری مخالف سئوال هستند اما مصلحت نمی دانند بگویند، ما هم می توانیم بگوییم ایشان موافق طرح سئوال هستند اما مصلحت نمی دانند بگویند!

درباره اصل ولایت قفیه، اگر مردم تصور کنند اصل ولایت فقیه همان تصوری است که شما دارید، واقعاً پاسخ قانع کننده ای در آن دنیا دارید؟ ما داریم با اصل نظام بازی می کنیم.

زارعی: من صحبت های ایشان را اصلاً تایید نمی کنم. وقتی رهبری صراحتاً می گویند هر کسی فضای جامعه را نگران بکند، رفتار او قابل قبول نیست.

سئوال مجری: در این مسئله که بسیار مهم است (سئوال از رییس جمهور) ، آیا دقت ویژه ای از مجلس نیاز است یا خیر؟

مطهری: قطعاً می طلبد. اگر شما به سئوال مجلس هشتم رجوع کنید که ما در کمال ادب سئوال کردیم. من گفتم که ما باید احترام رییس جمهور را حفظ کنیم اینکه ایشان حفظ نکردند بحث دیگری است.

اینکه اقای زارعی می گویند که نقل قول از رهبری نکردند اشتباه است، بارها آمدند پیش ما و گفتند که نقل قول خصصوی از رهبری در این مورد دارند. یا تهدید می کردند که اسمتان به لیست سیاه می رود.

مجری بار دیگر مانع شد و گفت در این مورد صحبت نکنید

مطهری: این صحبت های خود رهبری در کرمانشاه هستند. ایشان می گویند "رهبری یک مسئولیت کلان ارزشی است، دخالت در کارها هم نیست، وقتی برخی می گویند فلان کار با نظر رهبری انجام می شود نه اینطور نیست همه برای خود مسئولیت مشخصی دارند. در همه اینها نه می تواند دخالت کند، نه حق دخالت دارد و نه قادر است دخالت کند. خیلی از تصمیمات اقتصادی ممکن است رهبری مخالف باشند اما وارد نمی شود. "

ایشان تاکید دارند که" من دخالت نمی کنم" اما این دوستان ما از یک کلام ایشان، هزار چیز معنی می کنند که درست نیست.

نمی شود به خاطر این صحبت های دوستان ما، تمام وظایف را رها کنیم و نه سئوال و نه استیضاح و نه هیچ چیز دیگر نمی شود که وظایف را رها کرد. رهبری همیشه صیحت می کنند. من صحبت های ایشان را دقیق مطالعه کردم هرگز چنین چیزی استنباط نمی شود. اساساً چه ربطی دارد طرح سئوال به این مسائل.

سئوال می کنم اقای زارعی، اساساً چرا نسبت به معیشت مردم بی تفاوت هستید؟ اگر نماینده مجلس نسبت به معیشت بیکار باشد چه می کند؟ پرسیدم از آقای کوثری می شود در خیابان راه برویم با این گرانی ها که پنیر 3 هزارتومانی شده 13 تومان، ایشان گفتند نمی شود، چون سه متر سه متر جلوی ما را می گیرند.

مجری این بار هم مانع صحبت های مطهری شد و گفت باید در چارچوب صحبت شود

زارعی: ما نگفتیم رهبری این حرفها را زدند، ما گفتیم رهبری در مورد اختلاف نظر صحبت کردند ، دقیقا مصداق این طرح است. اتفاقات نباید باعث هیاهوی رسانه های بیگانه شود. شما ببینید این طرح سئوال باعث چه هیاهو و سوءاستفاده ای شده؟ ما کی رو خوشحال می کنیم. ما الان در شرایطی هستیم که باید اختلافات را حل کرد. آقای مطهری گفتند اگر نمی شود طرح سئوال را مطرح کرد باید مجلس را تعطیل کرد، یعنی چه؟ یعنی باید مجلس های قبلی که این کار را نکردند هم تعطیل می کردیم؟!

الان یک رقابت سیاسی است، ما داریم با استدلال صحبت می کنیم. ما صحبت های رهبری را "نص" می دانیم. ایشان نصیحت کردند.

نکته دوم این است که می گویند ما بحث معیشت مردم را چرا پیگیری می کنیم؟ اینگونه نیست، من همواره در این جلسات اقتصادی هستیم. کی می گه با بی تفاوت هستیم؟

اقای مطهری را دارند صف کشی می کنند. با نسبت هایی که به من می دهند می خواهند نتیجه گیری کنند.

مطهری: اتفاقا اگر شما نگاهی به این قضیه بیاندازید، می بینید که عمدتا نماینده هایی که امضا کردند سیاسی نیستند و نماینده شهرستان ها هستند. اینکه می گویند من گفته ام مجالس قبلی هم باید تعطیل می شد، چه ربطی دارد؟ خب تاحالا ما مگر همچین دولتی نداشتیم، اینکه بگوید ما قانون را قانون نمی دانیم و اجرا نمی کنیم.

می گویند اختلافات را علنی نکنید، مگر ما اختلاف داریم؟ یک جاهایی قانون اجرا نشده و ما باید سئوال کنیم از وزیر یا استیضاح کنیم. مگه ما سر نظام با هم اختلاف داریم، همه قبول دارند نظام را. چرا انقدر می ترسیم؟ چرا انقدر نظام را یک موجود متزلزل می دانیم؟ آی آی مواظب باشید نظام دارد از بین می رود، نظام خیلی محکم است ، همه اصل انقلاب را قبول دارند، با یک پاسخ از رییس جمهور که نظام متزلزل می شود، بنشینیم در پستو مشکلات را حل کنیم؟ خب شما که رییس جمهور را می شناسید اصلا گوش نمی کند به این چیزا.

مجری باز هم مانع شد و در مورد وقت صحبت کرد

مطهری: بگذارید من حرفم رو بزنم و وقتم هنوز تمام نشده است. مرغ آیا به تحریم مربوط است؟ این ها نشان می دهد که بی تدبیری است؟ یا استفاده از ارز مرجع برای واردات خودروهای لوکس، این نشان می دهد که اصلاً برنامه ای نداشته دولت.

زارعی: اصلاً فرض کنیم رییس جمهور آمد و گفت من مقصرم یا مجلس گفت ما قانع نشدیم و موضوع برای رسیدگی برود به قوه قضاییه، آیا مشکلی حل می شود؟ بدتر از این قرار است انجام شود؟ کی گفته با طرح سئوال مشکل حل می شود؟

در ضمن، این چه ادبیاتی است شما دارید؟ در پستو حل کردن مشکلات یعنی؟ این چه وضع صحبت کردن است؟ پستو شامل آنهایی است که موضوع دانشگاه آزاد را در پستو حل کردند.

مجری: خواهش می کنم در این مورد صحبت نکنید و در چارچوب بحث کنید. اقای مطهری بگویید این طرح چه سودی دارد؟

مطهری: این طرح باعث می شود که مردم بفهمند مجلس یک موجود منفعل نیست. جناب آقای زارعی می فرمایند ما چه کردیم در مقابل دولت؟ همین چند روز پیش، فوریت عدم اجرایی شدن فاز دوم هدفمندی یارانه ها، در شرایط بد کشور را تصویب کردیم. باید بگذاریم ثباتی در بازار ارز انجام شود و بعد این کار را کرد.

در مورد دانشگاه آزاد، اصلا ًان موقع نظر رهبری مشخص نبود و اصلاً مربوط به دانشگاه آزاد نبود مربوط به دانشگاههای غیرانتفاعی بود. آمدند جنجالی راه انداختند این دوستان، به رییس مجلس توهین کردند . خود اقای لاریجانی سر این قضیه بیشتر از همه زحمت کشید و اساسا آن هم برای مجلس هفتم بوده نه مجلس هشتم.

نباید از پاسخگویی فرار کنیم، من نمی فهمم این حرفها را که می خواهند با این طرح، کار سیاسی کنند!

زارعی: ما حرفمان این است که مصلحت نیست، فقط یک سری محدود از دوستان ما در مجلس فکر می کنند مشکلی پیش می آید، چطور چنین فکر می کنید؟ رزق و روزی مردم پس از سخنرانی رییس جمهور بدتر نشد؟

نکته دوم ، حواشی سئوال است، من صحبت های آقای مطهری را می خوانم که گفته اند: آقای مطهری بیاید ناگفته ها را بگوید. این چه حرفی است؟ چه ناگفته ای؟ یکی دیگر گفته که "این دفعه دیگه اون دفعه نیست" این دیگر کت درآوردن است.

فرمایش رهبری رانصیحت قلمداد نمی کنیم ، این نظر ما با آقای مطهری متفاوت است. ایشان یک برداشت دیگر می کنند. البته اقای مطهری اطلاعات تاریخیشان بیشتر است، در جنگ احد وقتی گفتند حضرت علی تنگه را مواظبت کنید، همه ول کردند رفتند ، گفتند آنکه ایشان آنچه گفته برای صبح بود....چرا ما باید با صحبت های رهبری اینطوری برخورد کنیم؟ اگر قبول داریم که رهبری، کسی که به تمام اطلاعات نظام اشراف دارد، در جایگاهی است که اگر برخلاف ایشان عمل کنیم، قطعاً عاقبت به خیری نیست.

مردم می پرسند که این چه کاری است می کنید (طرح سئوال)، دیگر بحث گرانی را نمی کنند.

مطهری: این تعامل با دولت که ایشان می فرمایند ، ما از این تعامل چه خیری دیدیم؟ مگر در قانون هدفمندی چه خیری دیدیم؟ اینها استاد تعامل و جوشکاری هستند، مجلس می آید کار می کند بعد رییس جمهور می گوید دست مرا باز بگذارید ، و بگذارید من کار خودم را بکنم...

می گویند سخنان آقای احمدی نژاد تنش زاست، اینکه می گویند فلان نهاد مقصر است، خب باید رسیدگی شود... یا اینکه چون ایشان آدم جسوری است نباید سئوال کنیم و باید عقب نشینی کنیم، این خیلی حرف بدی است، بعد می گویند دارید حاشیه درست می کنید، کی داره حاشیه درست می کند؟ طرحی سئوال شده و باید انجام شود.

شما به خاطر آقایانی که در سال 88 دولت را متهم به تقلب کردند آنهمه سروصدا کردند، حالا خودتان هم دارید هیات رییسه را متهم به تقلب می کنید؟

می گویند مجلس دکور است، ما داریم یک نمایش دموکراسی ارائه می دهیم، همه چیز را از رهبری می پرسیم و بعد عمل می کنیم، اصلاً مجلسی نیست، همه چیز را باید سئوال کرد. این کار ضربه به رهبری و نظام است. 

ما هی می خواهیم بگوییم مجلس مستقل است و خودش کارش را می کند ، مگر در موارد اضطراری مثل قانون مطبوعات در مجلس ششم که رهبری  وارد شدند و حق هم داشتند و اختیارش را دارند، اینها می خواهند بگویند تمام کارهای مجلس با نظر رهبری است

زارعی: ما داریم قانع می شویم به تبعات منفی، باید یک نفعی برای سفره مردم داشته باشد، اما ندارد. از عمر دولت هم که چیزی نمانده...جلسه ای هم دیگر با دولت نداریم، چون همه پل ها خراب شده است و همه علیه هم صحبت می کنند. این رفتار قابل قبول نیست.

ریاست محترم مجلس، یک جلسه غیرعلنی مطرح کردند . من همانجا گفتم نمی شد در یک جلسه غیرعلنی برگزار کنیم؟ ما می گوییم اولویت بندی و مصلحت چه می گوید؟ باید بین بد و بدتر بد را انتخاب کنیم. ما اولویت نداریم، الان خود دولت با مجلس یک تیم درست کرده و دارد کار می کند، باید این تیم ها بیشتر شود.

من کسی هستم که کسی که در مجلس کار غیرقانونی کرد، به او سیلی زدم! البته کار خوبی نکردم!

مطهری: ما دیگر فرصتی نداریم؟

مجری: از شما شروع شد و با آقای زارعی باید تمام شود.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۶۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۹
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۸
18
935
این مجری چرا اینطوریه؟

هفته قبل هم به اقای اصغرپور اسم کسانی که اینجا نیستند نیارید اما شریعتمداری اسم خیلی ها رو 3-4 بار برد اما به ایشون تذکری داده نشد چرا؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
نمیدونی چرا . به همان دلیلی که امروزه به اینجا رسیده ایم . دستورات پشت پرده کوبیدن حریف از چپ و راست .
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
بخاطر اینکه مجری بنده خدا بی طرفه!!!
یعنی بهش گفتن بیطرف باش!!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
حالا جای شکرش باقی است که گذاشتند مطهری چند کلمه ای هم حرف بزند
مجید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
میشه بگید شریتمئاری اسم کیارو آورد،
چیزی که ما شنیدیم این بود که اصغر زاده یکی در میون اسم احمدی نژاد رو میاورد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۸
20
863
این آقای زارعی چند کلاس درس خونده؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
خوب واضح بود دیگه
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
امسال میره پیش دبستانی
رضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
زیرنویس میکرددکتتتتترزارعی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۸
21
681
مجری برنامه بنده خدا بدجوری ترسیده.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
اخه ضرغامی داره واسش خط و نشون میکشه پشت صحنه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۸
21
646
مجری را عوض کنید
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۸
اتفاقا مجری خوبیه . به خاطر این که تقریبا در این شرایط خیلی خوب و بی طرف برخورد می کنه . مجری قبلی این برنامه خوب بود مثلا؟!!!
بهمن
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
تقصیر مجری چیه باید از سیاست گذاران صدا و سیما انتقاد کرد هی شعار آزادی بیان میدیم ولی همیشه خط قرمز تعیین می کنیم ؟آخه آزادی بیان دیگه خط قرمز نباید داشته باشه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۸
18
707
مناظره نماینده ملت و نماینده دولت...
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
بیچاره نماینده ملت از طرف مجری هم داره ضربات بی وقفه دریافت میکنه
م
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۶:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
جالب بود.
محمد
|
UNITED STATES
|
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۸
65
579
همش واسه سرگرم کردن مردمه هیچ فایده ای نداره نه این برنامه نه پرسش از احمدی
امین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۸
566
29
انتخاب جان تو هم خوب بلدی دغل بازی دربیاری ایشون گفتن در راستای سوال صحبت کنید ضمنا به دو طرف تذکر میدادند.
طرف شخص خاصیو نگیرید
پاسخ ها
علی
| UNITED STATES |
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
برادر عزیز مگه دروغه ؟ چرا دروغهای بزرگ سایت رجانیوز و فارس و هزارتا سایت دیگه رو نمیبینی بعد این تیتر که فقط با دیدگاه سیاسی شما متفاوته رو دغل بازی میخونی ؟ این انصافه ؟

خواهش میکنم سایت انتخاب این نظر رو منتشر کن ... خواهش میکنم!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
انتخاب اگر درج نکنی مانع آزادی بیان می شوی:
انتخاب برای جندمین بار عرض می کنم نظراتی که دروغ است را منتشر نکن
و جناب علی شما حرف را با سند بزن منم می تونم بگن فلان سایت دروغه ولی اصل سندش است
شما که درجریان نزدیک سیاست نیستسد این حرف را نزنید
سیدمهدی موسوی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
امین جان مطمئنی برنامه را نگاه می کردی و احیانا" از دوستانت نشینیدی؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۸
11
665
کیف کردم ازاستدلالات این زارع!!!!!!!!!
جدا سعدی درست فرموده که:
تامرد سخن نگفته باشد/عیب وهنرش نهفته باشد
بدبخت ملتی که امثال این وکیلش باشند
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۸
کی وکیل کیه؟؟
اینها که به وکیل الدوله بودن مفتخرند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۸
8
353
دمتون گرم...
برنامه هنوز داره پخش می شه واقعا سرعتتون خوبه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۸
7
198
دمتون گرم...
برنامه هنوز داره پخش می شه واقعا سرعتتون خوبه
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۸
6
513
چرا دست زارع میلرزید؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۸
وقتی منطق نیست عصبانیت جاش را میگیره
ولی مطهری همیشه بی خیال وآرومه
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
چون از باطل دفاع میکند . خدا با راست قامتان است .
درود بر پدر و پسر مطهر
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
نگران این بود از پس مسولیتی که دکتر بهش محول کرده بود درست برنیاد.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
ترسیدشکست بخوره ودکتر اونو نبره سفر
http://www.entekhab.ir/fa/news/83087
محمد
| UNITED KINGDOM |
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
اگر دقت می کردید دست هر دو می لرزید.
اما در کل دکتر مطهری خونسردی بیشتری داشتند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۸
7
130
دمتون گرم...
برنامه هنوز داره پخش می شه واقعا سرعتتون خوبه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۸
5
355
آقای زارع!!
اگه خلاف کار پلیس رامسخره کرد پس پلیس باید کارش راتعطیل کنه؟؟
این منطق شماست؟
چه ترسی دارید که از احمدی نژاد می ترسید؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۸
506
15
مجری اگر تذکر ندهد که باز جنجال آفرینی مطهری در مجلس اینجا هم تکرار میشه و حاشیه را جای متن لحاظ میکند.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
جنجال آفرینی مطهری در مجلس !!!
کی الآن گفت زده تو گوش یه نفر دیگه؟؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
هر ک.جا توان شنیدن سخن حق نیست فوری برچسب جنجال افرینی و هزاران مورد اماده است
رضا
|
UNITED KINGDOM
|
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
6
327
خيلي بيطرف بود مجري واقعاً كه....
مردم خودشون بهترين قاضي اين قضايا هستن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
5
398
من کاملشو دیدم کاملا حق با مطهری عزیز شیر مرد بود همچنین که در آخر برنامه نظر سنجی 76 درصد مردم با طرح سوال از ریس جمهور موافق بودند و تنها 12 درصد مخالف بودند.
پاسخ ها
صدرا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
عزیزم 79 درصد
ناشناس
| FRANCE |
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
عزیزم صدرا 76 درصد درسته چون سه گزینه یود
ناشناس
| UNITED KINGDOM |
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
79%
پوریا
|
UNITED KINGDOM
|
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
6
326
شما مطمئن باشین از این سوال و صدتا سوال نظیر این چیزی نه عاید مجلس میشه نه عاید مردم
من از تلاش آقای مطهری ممنونم اما تا وقتی که مجلس اینه....
پاسخ ها
پوریا
| UNITED KINGDOM |
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
دقیقا 5خطش سانسور کرد
واقعا خیلی ممنون سایت محترم انتخاب
5خط به راحتی سانسور شد...
تا موقعی که رسانه ما جرئت انتشار یه کامنت ساده از یک شهروند معمولی رو نداره همه ما حقمونه که در این شرایط زندگی کنیم...
علیرضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
من با آقا پوریا موافق هستم ، ولی باید شرایط فعلی جامعه را هم درک کرد که چرا سایت های خبری باید در امر اطلاع رسانی کمی کج دار و مریز رفتار نمایند!!! من که هر روز کامنت می گذارم و از سوی مدیریت سایت حتا انتشار هم داده نمی شود باید چه بگویم ؟!!!
ناشناس
|
CANADA
|
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
4
186
فقط موندم پخش اينهمه برنامه هاي ضايع ضروريه يا اينگونه مناظره ها كه حداقل اگر كنترل شده !! هم باشه مردم كمي مطلع شوند؟؟ چرا مجري هي تذكر از عدم فرصت كافي ميداد؟؟ اگر برنامه اي هم در ايام نزديك انتخابات ميذاريد درست اجرا كنيد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
8
276
ای کاش به مطهری رای داده بودم
خط مطهری ما را به مقصد می رساند.

حرف مطهری این است که دولت باید خود را پاسخگو بداند!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
من از اصفهان به تهران آمدم و در حسینیه ارشاد به طرفداران جناب اقای دکتر مطهری رای دادم رای اولم هم ایشان بود کلا به 7 نفر رای دادم
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
8
280
عمو مطهری دوستت داریم . همین فرمون ادامه بده
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
مشروط به اینکه در موقعیتهای خطیر رهاش نکنیم بحال خودش مثل دیگرانی که رها کردیم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
44
244
مطهری باید کاندیدای ریاست جمهوری شود
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
9
266
درود بر آقای مطهری و نمایندگان شجاع شهرستانها که قاطعانه پای امضایشان و احقاق حقوق مردم ایستادند.
مردم بهترین قاضی هستند جناب آقای زارعی!
سیدمهدی موسوی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
3
226
مهم ترین سئوال مجری غیر عادل را کسی جواب نداد مخصوصا" جناب زارع .
آن سئوال این است:
چطور نمایندگان پس از اعلام سئوال و ایراد اشکال و پی گیری اشکالات ناگهان دو روز بعد یکباره بی خیال موارد می شوند و یهو همه چی فراموش میشه و دنبال قضیه رو نمی گیرند؟
چه لابی گری و چه فعل و انفعالی پشت پرده بین نمایندگان مجلس و دولتمردان بوقوع می پیوندد که قضیه به فراموشی سپرده می شود و احقاق حق صورت نمی پذیرد؟
اشکان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
2
185
اول اینکه از این سرعت اطلاع رسانی که لحظه به لحظه داشتید واقعا خوشم آمد دست مریزاد.اما بقول قدیمیها عاقبت خیاط در کوزه افتاد.همین برنلمه با همین مجری سه سال قبل بدون در نظر گرفتن عدالت یکطرفه طرفدارن آقای رئیس جمهور را دعوت میکرد که هر چه دلشان میخواهد به مخالفانشان نسبت دهد.حالا همین برنامه با همین مجری اقای رئیس جمهور را به چالش کشیده.خدایا خوشم اومد از مکر و حیله ای که بکار گرفتی.جدا و مکروومکرالله والله خیرالماکرین.به این آیه ت به اندازه خودت ایمان آوردم.گرچه میدانم باز این کامنت مثل خیلی از کامنتهای دیگری که فرستادم حذف و سانسور میشود اما مهم اینه که به عمق عدالت خدا دقت کنیم که بی عدالتی را بوقتش جوابی در خور میدهد.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم
اگر خدا را یاری کنید خدا هم شما را یاری میکند
amir fd
|
SWITZERLAND
|
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
5
246
درود خدا بر مطهری
مجری اعصاب واسمون نذاشت
جعفر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
2
248
خدا پدر اقای مطهری را بیا مرزد
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
از چنان پدری چنین پسری باید .
قبلا ناراحت بودم که چرا مطهری را شهید کردند . امروز در می یابم که خدا او را دوست میداشت چون اگر میماند یا ضد انقلاب بود یا به سیاست کثیف الوده میشد .
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
100 هزار + به ناشناس
یک اصلاح طلب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
4
157
در مورد همه چیز زود قضاوت نکنید تا بازیچه نشوید!
پاسخ ها
ناشناس
| SWITZERLAND |
۰۲:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
آفرین. موافقم
ناشناس
|
FINLAND
|
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
1
214
نظرسنجی آخرش یعنی جمع بندی مردم از صحبت های دو طرف. تمام!
عباس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
3
196
اعصابم ازاین مجری خردشد.أه.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
1
266
این مردمی که زارعی می گفت گرونی رو ول کردن میگن چرا از احمدی نژاد سوال میکنید کیان دقیقا!!!!!!!!!!مردم ایرانند به قول خانم شیرزاد واقــــــــــــــــــــــــــــــــــــاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
واقعاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
مشکل اصولگرایان همین است که خود را همه مردم فرض میکنند در حالیکه اصلا مردم را نمیشناسند و نه قبول دارند.
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
4
196
مجلس مارو...
نماینده ی مارو...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
14
166
حقا که مطهری فرزند حاصل عمر امام عزیزه.
یک اصلاح طلب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
4
117
در مورد همه چیز زود قضاوت نکنید تا بازیچه نشوید!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
بازیچه نمیشویم اما با بازی خودشان باهاشون بازی میکنیم و حرفهایمان را میزنیم .
صديقه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
3
177
بارك الله به اقاي مطهري رحمت به اون شيري كه خورده
ممنون اقاي مطهري كه وكيل واقعي مردم هستي
خدا نگه دارت باشد
رودانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
5
179
اگراین واژه ی مصلحت نبودآقای زارعی وهمفکرانشان چه جوابی برای سوالات داشتند.بنظربنده بدترین نوع دفاع ازولایت فقیه وجایگاه رهبری همین دفاع وبرداشت های اینچنینی است.خداانشاالله آقای مطهری عزیزرابرای نظام عزیزمان حفظ نمایند.راستی نظرسنجی آخربرنامه هم جالب بودبالغ بر70 وخورده ای درصدازمردم موافق طرح سوال درجلسه ی علنی بودند.
قاسم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
1
194
این مجری واقعا ناتوان در بحث و مناظره هستند. خوب یه مجری قوی تری بگذارید حداقل !
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
حسین رضازاده را بزارن خوبه؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
اتفاقا رضازاده هم ازهمین صنفه
ناشناس
| UNITED KINGDOM |
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
به نظرم آقای دکتر مرتضی حیدری توی برنامه پایش نشان داده می تواند همچین برنامه هایی رو با حفظ احترام و کنترل طرفین اداره کند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
1
135
.
.
.
.


مزروعی :

مصلحته بزارید این چند ماه هم احمدی نژاد به همین روند ادامه بده....
.
.
.

مطهری:

معیشت مردم برای شما مهم نیست؟
.
.
.
.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
زارعی نه مزروعی
مهيار
|
SAUDI ARABIA
|
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
9
137
واقعا كه ايشان پسر همون پدرن
روحش شاد
ناشناس
|
GERMANY
|
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
5
140
آیا در رفتار پیامبر ص و یا امام علی ع دیده شده که به صورت حتی دشمنانشان سیلی زده باشند...؟ آیا این آقایان با این تفکرات مدعی درک صحیح از اسلام و ولایت فقیه هستند ؟ هیچکس به اندازه اینان جفا به رهبری نمیکند
راستی آقای زارعی نماینده مردم بود یا نماینده دولت...!؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
47
103
من که اصلا نگاه نکردم اونایی که نگاه کردن همشون سرکار رفتن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
6
121
خدا پدرت رو بیامرزه دکتر مطهری
محمدرضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
2
123
درود بر مطهری بزرگ؛واقعا زيبا و سنجیده سخن گفتيد؛نماينده بايد مثل مطهری نترس باشه؛اين آقای مجری برنامه ی ديروز؛امروز؛فردا؛چرا اينجوريه؟‏!نميذاره طرفين تمام صحبتاشونو بکنن؛اگه مناظرست؛پس سانسور چييه؛بذار صحبت بکنن؛بذار مردم بفهمن چه خبره!‏
امیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
24
105
چقدر ما مردم ایران ساده ایم.دوستان این دوره ریاست جمهوری نوبتی هم که باشه نوبت اصول گراهاست.آقایان لاریچانی.باهنر.ولایتی. اینم تبلیغاتشه
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
مگه الآن دست کیه؟
حتمااحمدی نژاد اصلاح طلبه!!!
عقاب
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
منظور ایشون اصولگراهای اصیل بود نه جریان ...!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
3
101
نمایندگان مجلس نمایندگان مردم هستند و خود را بایددر مقابل مرد پاسخگو بدانند . اگر در این مورد دولت پاسخ ندهد که چرا ارزش دارایی های مردم در مدت یک سال به یک سوم کاهش پیدا کرده پس کی می خواهد پاسخ دهد اصلا دیگر کشوری باقی می ماند که دولتی به مردم پاسخ بدهد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
4
109
سلام بر مرتضی مطهری
محمد مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
1
99
و خداوند از درون انسانها آگاه است .
ناشناس
|
FRANCE
|
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
0
178
من یک سوال دارم
اقای زارعی گفتن طرح سوال از رئیس جمهور چه فایده داره! اگه اینجوریه وقتی یک نفر یکی دیگه رو میکشه محاکمه قاتل فایده نداره چون مقتول کشته شده و دوباره زنده نمیشه!!!
درست گفتم دیگه اقای زارعی؟؟؟؟؟
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
0
153
من از آقای زارعی سوالی دارم شما که این همه لز سفره ملت حرف میزنید و .......... مگر با این گرانی ها سفره ای برای مردم باقی مانده
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
0
105
این از رسانه ملی اون از خودر ملی . آخه ایشون نماینده مردم درتهران هستند مجری نمی تواند برای نماینده مردم تکلیف تعیین کند. ایشون خودش قانون گذار است و خودش بهتر می داند که راجع به چه مسئله ای باید صحبت کند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
3
118
وای وای وای شبکه 3 چه کرده همه را دیوونه کرده ضرغامی باغیرت تلویزیونت را ببند
شهاب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
3
98
حرف مطهری در مورد استقلال مجلس و اینکه نباید نمایش دموکراسی اجرا بشه و سره هرموضوع و کاری نباید از رهبری خرج بشه خیلی درست بود و اینکه این رفتار متاسفانه به جایگاه ولایت فقیه که همین افراد ادعای اطاعتش دارن ضربه میزنه... با نادانی به قانون اساسی کشور و جایگاه رهبری لطمه میزنن
انتخاب بازم نظرمو نزن خدا خیرت بده !!!!!
ناشناس
|
FRANCE
|
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
0
116
زارعی : جواب رئیس جمهور به ضرر معیشت مردم است!!!
اوباما رئیس حمهور میشه دلار میاد پایین جواب احمدی نژاد میبره بالا
پاسخ ها
ناشناس
| UNITED KINGDOM |
۰۱:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
رامنی رئیس جمهور نشد احیانا طلا چیزیش نشد ؟
محمد حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
2
130
واقعا برا اون کسی که گفت کاش به مطهری رای داده بودم متاسفم من از اصفهان می خواستم بیام تهران به مطهری رای بدم. اگه چهار تا مثه مطهری ام نبودن اینا یه باره همه با هم می گفتن همه چیز عالیه!!!!!
خدا از سر تقصیرات هر کی حقوق مردمو ضایع می کنه نگذره من که واقعا اون دنیا از سر کسایی مثه این زارعی و شریعتمداری و اینا نمی گذرم!!!
پاسخ ها
همون که گفته"کاش به مطهری رای داده بودم"
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
دیگه ببخشید دیگه. حالا شما ناراحت نباش ایشون رای آورده و همین مهمه که امروز نماینده مردمه و ماهم ایشون رو شناختیم. جبران میکنم.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
من برعکس تو از اصفهان به تهران آمدم وبه به شیر مرد ایران جناب آقای دکتر علی مطهری رای دادم اتفاقا دوروز بعدش در نمایشکگاه کتاب تهران ایشان را دیدم و به ایشان ابراز ارادت نمودم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
2
160
کاش ده تا مطهری داشتیم.ولی افسوس که پست ومقام جاذبه داره!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
ولی متاسفانه 100000تا شریعتمداری داریم
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
1
122
مشکل اینکه بعضی ها جاهایی هستند که نباید باشند

انصافا شخصی مثل زارعی باید در مجلس باشه اما افراد باهوش و پری مثل اضغر زاده نه!!
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
2
117
اقای زارعی هم فوق لیسانس دارن!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
ناشناس محترم
اول برو یاد بگیر از وی پی ان استفاده نکنی و کار غیر قانونی نکنی
بعد در مرود مدرک افراد نظر بده
اول ببین خودت چه میکنی
بعد دیگران
البته اگر فرانسه و عربستان و بقیه ناشناس ها خودت نباشی که در اون صورت زبان غاصر است از تعریف جناب!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
دکتره بابا!!!
آزاد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
ناشناس! چی نوشتی همه اش غلطه! قاصر نه غاصر بابام!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
1
143
حالا که رییس جمهور عزیز اینهمه گند زده یادنان سر سفره مردم افتادن کجا بودن این نماینده های وظیفه شناس!
رضا بوشهری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
2
120
خیلی دوست دارم مطهری با انکه میدانم با این مناظرات میخواهند مردم را سرگرم کنن و هیچ چیزی درست نمیشود باز هم مردم را جیگر فرض کردن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
1
95
زارعی : جواب رئیس جمهور به ضرر معیشت مردم است!!!
اوباما رئیس حمهور میشه دلار میاد پایین جواب احمدی نژاد میبره بالا
موکل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
4
216
25 درصد نمایندگان مردم طرح سوال را امضا کردند ولی در نظرسنجی 79 درصد مردم با طرح سوال و آن هم علنی موافقت کردند !!!
سوال: چند درصد از نمایندگان مجلس به خواسته های موکلینشان انجام وظیفه می کنند؟؟؟ آیا این نمایندگان، وکیل الدوله نیستند؟؟
پاسخ ها
غزل
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
بهترین کامنت..... ممنونم
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
آفرین به نکته بسیار زیبا و بجایی اشاره کردین!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
0
53
زارعی : جواب رئیس جمهور به ضرر معیشت مردم است!!!
اوباما رئیس حمهور میشه دلار میاد پایین جواب احمدی نژاد میبره بالا
علی
|
UNITED STATES
|
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
2
75
بسیار زیبا حرف زدن آقای مطهری...

حرفای من بود واقعا... حرفایی که من تو همین سایت انتخاب زیر نظرها می نوشتم و سایت منتشر نمی کرد!!!
مش رمضون بقال محل
|
GERMANY
|
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
0
64
دمش گرم . دیگران یاد بگیرن از ایشون و از حقوق مردم
حمایت کنند. فردا همشون باید جوابگو باشند. ما گفتیم تو خواه پند گیر خواه ملال!
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
0
86
وافعاٌ هر آدم بی طرف و غیر سیاسی هم می فهمه این نماینده به اصطلاح طرفدار دولت اگه وافعاٌ دلش واسه مردم می سوخت این طور سنگ دولتو به سینه نمی زد مردم وافعا تو فشار وسختی دارن زندگی می کنند بعد آقای زارعی می گه مردم مشکلات معیشتی رو ول کردن از ما می پرسن چرا تو مجلس می خواید از رییس جمهور سوال کنیدبا عرض معذرت مردم رو جیگر فرض کردید مجری هم که فربونش برم خیلی تابلو بود واقعاٌ که ....
موکل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
2
80
25 درصد نمایندگان مردم طرح سوال را امضا کردند ولی در نظرسنجی 79 درصد مردم با طرح سوال و آن هم علنی موافقت کردند !!!
سوال: چند درصد از نمایندگان مجلس به خواسته های موکلینشان انجام وظیفه می کنند؟؟؟ آیا این نمایندگان، وکیل الدوله نیستند؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
33
46
ارزش نگاه کردن نداره
علی
|
UNITED STATES
|
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
2
88
راستی اینو هم یادم رفت بگم
این برنامه حرکت خوبی رو شروع کرده ولی من یه چندتا انتقاد به برنامه دیروز امروز فردا دارم!
1. تیزری که برای تبلیغ مناظره ها درست میکنید کاملا تحریف شده و جهت داره! نمونش تیزر تبلیغ این مناظره هست که بخش بخش از مناظره شریعتمداری و اصغرزاده بود و بیشتر جوری نشون دادید که اصغر زاده حرفهای شریعتمداری رو تایید کرد که اصلا اینجوری نبودو واقعیت 180 درجه فرق داشت!
2. خیلی ببخشید مجری برنامه خیلی ترسو هست و نمیخواست خیلی حرفهارو آقای مطهری بزنه که این خیلی بده و بهتره یه مجری حرفه ای تر واسه این برنامه ها بزارند!
ناشناس
|
FRANCE
|
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
5
95
نتیجه اخلاقی :
من از درست اعلام شدن نتیجه نظرسنجی در این برنامه فهمیدم هر کسی از طرف اون کسی ! تاریخ مصرفی دارد!!
پیوست: صاحب اپراتور بوق: بوق
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
گرفتم چی گفتی
آفرین به این تیزبینی
مسعود
|
UNITED STATES
|
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
2
76
مطهری حرف حق زد و درود بر شرفش اما این زارعی بدجور دولت رو با این نوع طرفداری خراب کرد.ممنون از انتخاب که سریع و دقیق اطلاع رسانی کردید.
ایران
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
179
3
طرح سوال از رییس جمهور نباید مطرح میشد
حالا در آینده مشخص میشه چرا گفته میشد نباید
ولی حالا که مطرح شده طبیعتا بایستی علنی باشه تا همه ببینند
گزینه 3 این نظرسنجی تاسف بار بود

و اینکه آقای مطهری بهتر است قبل هر چی ادبیات خودشونو اصلاح کنند
البته اگر به ادبیات رییس جمهور انتقاد دارند
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
داداش تا اینجا 2 نا + خوردی!
موکل2
|
SWEDEN
|
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
0
85
25 درصد نمایندگان مردم طرح سوال را امضا کردند ولی در نظرسنجی 79 درصد مردم با طرح سوال و آن هم علنی موافقت کردند!!!؟؟؟
ایران
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
134
7
طرح سوال از رییس جمهور نباید مطرح میشد
حالا در آینده مشخص میشه چرا گفته میشد نباید
ولی حالا که مطرح شده طبیعتا بایستی علنی باشه تا همه ببینند
گزینه 3 این نظرسنجی تاسف بار بود

و اینکه آقای مطهری بهتر است قبل هر چی ادبیات خودشونو اصلاح کنند
البته اگر به ادبیات رییس جمهور انتقاد دارند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
3
101
حالاکسانی که دم ازمردم می زنند بااین نظرسنجی تلویزیون کمی به خودشون بیان ومدتی ازطرف مردم حرف نزنن
علیرضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
1
97
ملت همیشه در صحنه ایران با 76 درصد آرای خود ، جواب آقای زارعی و همفکرانشان را دادند .
1) سوال از رئیس جمهور در جلسه علنی مجلس ---- 76٪
خودم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
2
149
صد رحمت به بچه های چاله میدان.سیلی زدم؟!!!خیلی هنر کردی،تعریف هم بکن.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
5
104
باز سیاه بازی شروع شد
پاسخ ها
ناشناس
| UNITED STATES |
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
انتخابات نزدیکه!!!!
میثم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
6
104
درود بر مطهری، حرفای خوبی زد...
مجری هم که کماکان رو اعصابه، خیلی سعی میکنه خودشو کنترل کنه ولی نمیشه، به صورتی خودجوش و تابلو جهت دار میشه! :))
سید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
4
147
قبول دارید که نظرسنجی برنامه که نشون داد تقریبا 80 درصد مردم موافق طرح سوال اند منعکس کننده ی دیدگاه اقشار مختلف مردمه و از طرفی فقط 25 درصد نمایندگان مجلس طرح سوال رو امضا کردند پس میشه نتیجه ی منطقی گرفت که 75 درصد این نمایندگان نماینده ی واقعی مردم نیستند بلکه نماینده شورای نگهبانند!!!
پاسخ ها
سیدمهدی موسوی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
سید حرفت طلاست
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
2
122
این اقای زارعی تاریخ اسلامو کجا پاس کرده کی گفته حضرت علی مسول نگه داری تنگه احد بوده؟؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
1
115
زنده باد ملت کامنت گذار ایران!!!
احسان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
3
93
چند روز پیش تصویری بود که امام راحل در آن دست رهبرو بالا گرفته بودن ..شبیه سازی روز غدیر..امروزم یاد اون افتادم..از حرف سنجیده آقای مطهری خوشحالم..خودتان را پشت رهبری قایم نکنید و پاسخگوی ملت باشید.قانون گریزی عاقبتش همین است..حدیثی میگوید اگر میخواهید ایمان مردم حفظ باشد،شکمشان را سیر نگه دارید..سیر هم که نباشه این ملت به نون خالی راضیه..این ملت ملت شریفیه..ملت ما محبت و پاکی داره..بریدببینید و مقایسه کنید رابطه اقتصاد و فحشا رو در جامعه تو کل دوره ها..خدا همه را قانون مدار و ترسش را در دل مومنین قرار دهد امین.
صمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
8
137
از مردم تهران متعجبم جطور به كسي دو كلمه حرف بلد نيس بزنه رأي دادن، مطهري مصداق واقعي نماينده ملت، كاش نماينده شهر من كه بهش رأي ندادم ازين عرضه ها داشت
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
همین مردم تهران دور اول احمدی نژادو رییس جمهور کردن!!!!!!!!!!!!!
حسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
26
101
اين برنامه ها فقط براي سرگرم كردن من و شماست وگرنه هيچ منفعتي از اين برنامه ها عايد مردم نميشه
اگر كسي عاقل باشه ميدونه كه حق با كيه
من نميدونم نتيجه اين مناظره ها،جلسه ها، همايش ها و... چيه كه هر روز وضع مردم بدتر از روز قبل ميشه
انتخاب جون سانسورش نكن لطفا
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
1
24
متأسفانه مجری این برنامه اصل بی طرفی را رعایت نمی کند و ثانیاً سئوال پیامکی آن نیز ایراد محتوایی دارد مثلاً می تواند خیلی ساده یک سئوال دو گزینه ای باشد که آیا شما با اصل سئوال از رئیس جمهور در شرایط کنونی موافقید؟
1 آری
2- خیر
پاسخ های بینندگان جالب خواهد بود اینطور نیست؟
سیدعلی
|
UNITED STATES
|
۰۷:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
0
22
آقای زارعی آقای خوش چهره را به یاد بیاورید.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
1
36
زارعی: اصلاً فرض کنیم رییس جمهور آمد و گفت من مقصرم یا مجلس گفت ما قانع نشدیم و موضوع برای رسیدگی برود به قوه قضاییه، آیا مشکلی حل می شود؟ بدتر از این قرار است انجام شود؟ کی گفته با طرح سئوال مشکل حل می شود؟!!!!!!!!!!!!!!! نه جناب زارعی طبق قانون در چنین مواردی رئیس جمهور استیضاح و در صورت موافقت نمایندگان برکنار میشود.من مانده ام امثال جنابعالی که هنوز علت حضور خود در مجلس را نمیدانید و اطلاعی نسبت به وظایف قانونی خود ندارید در مجلس چه میکنید
حميد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
0
25
دست شما درد نكنه تعريف كرديد! برنامه جالبي بود. ما كه هفت هشت سالي هست فقط برنامه نود را از تلوزيون ضرغامي مي بينيم . . .
حامد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
0
33
پس کی بود میگفت اینقدر تحریم کنید تا تحریم دونتون پاره بشه!
مرتضی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
3
33
احسنت به دکتر مطهری
هرچی باشه همشهری ماست
واقعا برنامه دیشب همه چی رو روشن کرد
اونجا که دکتر گفت: "ما هرچی بگیم باز هم رئیس جمهور کار خودشو میکنه مگه شما رئیس جمهور رو نمیشناسید"
خیلی خوب گفت
رضا ایران منش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
0
35
لطفا راجع به لیست سیاهی که آقای مطهری اشاره کردند بنویسید. مسئله مهمی است. لیست سیاه چیست؟دست چه کسانی است؟کسانی که نامشان در آن لیست قرار می گیرد چه برخوردی با آنان صورت می گیرد؟
حمیدرضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
0
46
آقای زارعی! هیچ مصلحتی تکرار می کنم هیچ مصلحتی بالاتر از مردم نیست. توجه فرمودین هییییییچ مصلحتی!
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
1
25
راستی انتخابات داره میاد؟؟؟؟؟!!!!!
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
2
19
دلیل نمایندگان مخالف طرح سوال از ریس جمهور ، نکشاندن اختلافات بین مردم است .
یک سوال : علنی کردن نامه خیلی محرمانه ریس دستگاه قضا ، توسط جناب احمدی نژاد دقیقا یعنی چی؟
قال الله الحکیم: فجزاة سیة سیة مثلها.
قال علی (ع): ردوا الحجر من حیث جاء....
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
4
30
خوب شد از اهواز پاشدم رفتم تهران به مطهری رای دادم
وحيد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
0
33
مناظره خوبي بود. تمام وزن گروه حداد عادل رو شد. اما به نظرم سوال از رئيس جمهور به جايي نميرسه چون نتيجه نهاييش باز هم مصلحت سنجي ميشه. سوالي مفيد واقع ميشه كه مصلحت سنجي نكنيم و به استيضاح رئيس جمهور منتج بشه. به اميد آن روز كه قانون ملاك عمل قرار بگيره نه مصلحت.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
3
48
یعنی واقعا مردم تهران به زارعی رای دادن؟!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
1
42
آقای زارعی فکر میکنند پدر بزرگ ملتند و ایشان صلاح می دانند چه بشود و چه نشود و چه چیزی به صلاح است و چه چیزی نیست. حالا معلوم میشود که قانون در کشور ما زمانی به درد می خورد که مصلحت اندیشی های آقایان اجازه بدهد.
احمد قلی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
82
4
بنظر من حق آقای دکتر زارعی بود، آقای مطهری مصالح نظام را در نظر نمی گیرد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
22
22
تنها کسی که بصورت واقعی از رهبر معظم انقلاب دفاع کرد وبه همه مردم با توجه به سخنان معظم له فهماند که هر کسی گفت نظر معظم له چنین است مردم باور نکنند تا از خودشان بشنوندآقای مطهری بود ونشان داد ولایتی واقعی ایشان هستند نه کسانیکه فقط حرف های بدون مدرک می زنند
سید عرفان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
0
55
مطهری را دوست دارم هر چه هست همین است و نقاب به چهره ندارد
زنده باشی مرد
اصغر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
0
44
نامردی بود زارعی و مجری یکطرف مطهری طرف دیگر ایکاش همه ما مثل اقای مطهری نسبت به جامعه اینقدر احساس مسولیت داشتیم
محمود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
1
31
مجلس به نمايندگاني همچون علي مطهري نياز دارد تا اگر درد مردم را دوا نباشد درد را بيان كند و راه چاره بخواهد و از ريس دولت توضيح بخواهد و ملت وكيل الرعيا ميخواهد نه خادم دولت و نماينده بايدبي ملاحظه از موكلينش دفاع مردانه كند و اهل سازش وترسو نباشد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
12
33
همه میدانیم که خواه یا ناخواه یک مشکلاتی در اداره بهینه کشور وجود داره ولی نباید مسئولین ذیربط پشت تحریم ها و صحبت های رهبر عریزمان پنهان بشن .و این حرفها رو به سود خودشان تفسیر بکنن.ملت ایران شعور بالایی دارن پس آقای دکتر زارعی لطف کن ،به تمسخر نگیرید.
نظرات بینندگان