arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۳۱۲۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۱۰ - ۱۹ آبان ۱۳۹۱

عمرالبشير:اسرائيل در انتظار پاسخ دردناک سودان باشد

رئیس جمهور سودان امروز پنجشنبه هشدار داد که رژیم صهیونیستی به دلیل بمباران یک کارخانه نظامی در سودان پاسخ دردناکی از سوی خارطوم دریافت خواهد کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس جمهور سودان امروز پنجشنبه هشدار داد که رژیم صهیونیستی به دلیل بمباران یک کارخانه نظامی در سودان پاسخ دردناکی از سوی خارطوم دریافت خواهد کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران ، رادیو رسمی سودان گزارش داد: عمر البشیر این سخنان را بعد از دومین عمل جراحی جزئی ظرف کمتر از چهار ماه مطرح کرد.

رئیس جمهور 68 ساله سودان گفت: من در وضعیت جسمی خوبی هستم و واکنش ما به اسرائیل دردناک خواهد بود.

این سخنان البشیر اولین اظهارنظر وی درباره رژیم صهیونیستی از زمان حمله این رژیم به یک کارخانه نظامی در سودان است. خارطوم اعلام کرد که رژیم صهیونیستی در نیمه شب 23 اکتبر از چهار فروند جنگنده رادارگریز برای حمله به یک کارخانه نظامی در قلب خرطوم استفاده کرده است.

رژیم صهیونیستی هنوز درباره این بیانیه خارطوم اظهارنظر نکرده است. رئیس جمهور سودان که به سخنرانی‌های آتشین معروف است در هفته‌های اخیر نسبتا بی سروصدا بوده و سخنرانی‌های خود را محدود کرده است.

البشیر بعد از یک عمل جراحی موفق کوچک روز چهارشنبه بیمارستان محل بستری خود را در عربستان سعودی ترک کرد و دوره نقاهت را در این کشور سپری می‌کند. گزارشهای رسمی رسانه‌ای حاکی از اینست که این عمل جراحی به دنبال یک معاینه عادی روی تارهای صوتی وی که دچار عفونت شده بودند انجام شده است.

دفتر رسانه‌ای البشیر در اواخر ماه اکتبر شایعات مبنی بر بیماری وی را تکذیب کرد و گفت: وی صرفا در ماه رمضان یک عمل جراحی جزئی انجام داده است.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
2
0
تو برو به فکر گندم مردمت باش که نمیرند...چه غلطا...
نظرات بینندگان