arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۳۱۶۹
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۱۶ - ۱۹ آبان ۱۳۹۱

"تغییری در قیمت لبنیات رخ نداده است"

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
معاون بازرگانی داخلی وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد که بر اساس مصوبه قبلی ستاد تنظیم بازار هر گونه افزایش قیمت لبنیات تا نیمه فروردین سال آینده ممنوع است.

حسن رادمرد در گفت‌وگو با ایسنا با بیان این که دولت متعهد شده همه نهاده‌های لازم برای تولید شیر را در اختیار دامداران قرا دهد، افزود: مهمترین عامل در تعیین شیر خام همین نهاده‌های دامی است بنابراین وقتی در تامین آنها مشکلی وجود ندارد افزایش قیمت بی مورد است.

او با اظهار بی اطلاعی از آنچه مصوبه جدید ستاد تنظیم بازار با افزایش قیمت شیر خام اعلام شده است افزود: تا جای که من اطلاع دارم تغییری در قیمت شیر خام یا لبنیات رخ نداده است.

به گفته او بر اساس مصوبه قبلی هر گونه افزایش قیمت لبنیات دستکم تا 15 فروردین سال آینده ممنوع ست و برای تعیین قیمت جدید آن نیز بسته به شرایط روز تصمیم گیری خواهد شد.

امروز در خبرها آمده بود که قیمت پایه هر کیلوگرم شیر خام با داشتن 3.2 درصد چربی و بار میکروبی زیر 100 هزار در جلسه ستاد تنظیم بازار کشور از 930 به 960 تومان افزایش یافته است. همچنین بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار، قیمت پایه هر کیلوگرم شیر خام با داشتن 3.2 چربی و بار میکروبی زیر 100 هزار در دامداری 930 تومان تعیین شد.
نظرات بینندگان