arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۳۱۷۳
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۱۷ - ۱۹ آبان ۱۳۹۱
با تشکیل تیم های ویژه بازرسی

نمایندگی های فروش متخلف سایپا لغو امتیاز می شوند

وی گفت : تا کنون 3 نمایندگی فروش سایپا به دلیل تخلف لغو امتیاز شده اند و در این راستا ضمن تشدید بازرسی ها با نمایندگی هایی که تخلف آنها محرز گردد به شدت برخورد خواهد شد .
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
قائم مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با اعلام تشکیل تیم های ویژه بازرسی جهت تشدید نظارت بر نمایندگی های این گروه و برخورد با نمایندگی های متخلف گفت: با عاملان هرگونه تخلف در عرضه ، گرانفروشی و عدم پاسخگویی به مشتریان به طور جدی برخورد خواهد شد .
 
به گزارش انتخاب به نقل از سایپا نیوز ، مهندس صمدی مله افزود : تیم های بازرسی جهت نظارت و اثر بخشی بیشتر بازرسی ها تشکیل و برنامه ریزی در جهت برخورد قانونی با نمایندگی های متخلف انجام شده است و با نمایندگیهایی که بدون توجه به شرایط کنونی باعث ایجاد نگرانی و اضطراب در بازار شوند، به شدت برخورد و امتیاز نمایندگی آنها ابطال خواهد شد.

وی گفت : تا کنون 3 نمایندگی فروش سایپا به دلیل تخلف لغو امتیاز شده اند و در این راستا ضمن تشدید بازرسی ها با نمایندگی هایی که تخلف آنها محرز گردد به شدت برخورد خواهد شد .

مدیر عامل پارس خودرو ضمن مناسب ارزیابی کردن توزیع خودرو های ثبت نامی در سطح نمایندگی ها تصریح کرد : توقع ما از نمایندگی ها این است تا درشرایط کنونی نسبت به عرضه خودرو با قیمت های مصوب اقدام نمایند و از بروز دلال بازی و ایجاد شبهه در سطح نمایندگی ها جلوگیری کنند و در غیر این صورت چنانچه تخلف نمایندگی محرزگردد امتیاز آنها لغوخواهد گردید.

وی در پایان یادآور شد: تمامی آحاد مختلف مردم در هر شغل و پیشه ای باید با رعایت انصاف و قوانین موجود زمینه رفاه بیش از پیش هموطنان خود را فراهم نمایند و گروه خودروسازی سایپا نیز در این زمینه از هیچ سعی و تلاشی دریغ نخواهد کرد .
نظرات بینندگان