arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۳۱۸۴
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۱۸ - ۱۹ آبان ۱۳۹۱

خفاش سیاه در خیابان + تصاویر

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
خفاش سیاه به رینگ های آلیاژی ساخت شرکت BBS با اندازه ۲۰*۱۰ برای چرخ های جلو و ۲۰*۱۱.۵ برای چرخ های عقب مجهز شده است. این رینگ های مشکی رنگ در هماهنگی کامل با بدنه خودرو هستند. در نهایت، به منظور متوقف کردن وایزمن MF۵، از کیت ترمز شرکت مشهور برمبو با کالیپر ۶ پیستون برای چرخ های جلو و کالیپر ۴ پیستون برای چرخ های عقب استفاده شده است.

به گزارش انتخاب به نقل از اکو فارس، "شوابن‌فولیا" از تازه واردان دنیایی تیونینگ خودرو محسوب می شود که با بهینه سازی "وایزمن MF۵ رودستر" آغازی مقتدرانه داشته است. مهندسان شوابن‌فولیا لقب "خفاش سیاه" را برای این خودرو در نظر گرفته اند که کاملا برازنده آن است. برنامه جالب توجه آنها برای بهینه سازی وایزمن به ارتقا نمای ظاهری و عملکرد آن منجر شده است.



موتور "S۸۵B۵۰" ساخت شرکت ب.ام.و، قلب تپنده وایزمن MF۵ است. این موتور ۵ لیتری V۱۰ توانایی تولید ۵۰۷ اسب بخار نیرو و ۵۲۰ نیوتن متر گشتاور را دارد. برای رنگ آمیزی این خودرو از رنگ سیاه مات استفاده شده که جلوه ای خاص و منحصر به فرد به آن بخشیده است. همچنین این رنگ در ترکیب با ظاهر اخمو وایزمن در قسمت جلو، حالت تهاجمی تری به آن داده است.



افزون بر ظاهر کاملا منحصر به فرد وایزمن MF۵، عملکرد و حس رانندگی آن نیز شما را تحت تاثیر قرار می دهد. این رودستر زیبا تنها طی ۳.۵ ثانیه سرعت خود را از صفر به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت رسانده و در کمتر از ۱۰ ثانیه، سرعت آن از مرز ۲۰۰ کیلومتر در ساعت عبور می کند. بیشینه سرعت این خودرو نیز برابر با ۳۲۱ کیلومتر در ساعت است.



این در شرایطی است که با احتساب وزن ۱۳۹۵ کیلوگرمی، خودرو اسپرت سبک وزنی محسوب می شود. برای بهبود هندلینگ، خفاش سیاه به رینگ های آلیاژی ساخت شرکت BBS با اندازه ۲۰*۱۰ برای چرخ های جلو و ۲۰*۱۱.۵ برای چرخ های عقب مجهز شده است. این رینگ های مشکی رنگ در هماهنگی کامل با بدنه خودرو هستند. در نهایت، به منظور متوقف کردن وایزمن MF۵، از کیت ترمز شرکت مشهور برمبو با کالیپر ۶ پیستون برای چرخ های جلو و کالیپر ۴ پیستون برای چرخ های عقب استفاده شده است.





نظرات بینندگان