arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۳۴۰۱
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۰۴ - ۲۱ آبان ۱۳۹۱

زن متوفی، ضامن وام بانکی کلاهبردار‌ان شد!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مهر: رییس پلیس آگاهی انتظامی استان کرمانشاه گفت : 5 کلاهبردار که با سوء استفاده از مدارک یک زن متوفی اقدام به دریافت وام بانکی کرده بودند ، با تیزهوشی ماموران پلیس آگاهی دستگیر شدند .

سرهنگ "جهانفر" در خصوص جزییات این خبر گفت : در پی کسب اخبار و اطلاعاتی از نشانگاه های اقتصادی استان کرمانشاه مبنی بر اینکه پنج نفر شامل چهار زن و یک مرد با هویت معلوم ، سال 1388 یک وام 350 میلیون ریالی از یکی از بانک های شهر کرمانشاه با ضمانت سند یک زن دریافت کرده و از آن زمان نسبت به پرداخت اقساط خود اقدامی انجام نداده اند ، پیگیری موضوع بصورت ویژه به ماموران اداره مبارزه با جرایم اقتصادی این پلیس محول شد .

سرهنگ "جهانفر" افزود: ماموران در بررسی های خود دریافتند ، صاحب سندی که به عنوان ضمانت وام به بانک معرفی شده است پنج سال پیش و قبل از تاریخ اخذ وام فوت کرده است و این برای ماموران اداره مبارزه با جرایم اقتصادی حکایت از وقوع یک فقره جعل و کلاهبرداری داشت .

وی ادامه داد: در این رابطه با پیگیری های مستمر و تیزهوشی ماموران ، دختر متوفی به عنوان متهم دستگیر و در بازجویی های بعمل آمده اعتراف کرد ، با جعل شناسنامه مادرش و الصاق عکس خود بر روی آن ، اقدام به ضمانت وام گیرندگان کرده است .
نظرات بینندگان