arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۳۴۳۸
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۱۲ - ۲۱ آبان ۱۳۹۱

افزایش‌ چشمگیر قیمت‌ تورهای گردشگری‌ هوایی

جلیل هریسچی گفت: بالا رفتن قیمت بلیت قابل پیش بینی بود اما فکر نمی کردیم که در یک مدت یکی ، دو روزه با 60 تا 70 درصد افزایش قیمت مواجه شویم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 مهر: عضو هیئت مدیره دفاتر خدمات مسافرات هوایی و جهانگردی با بیان اینکه بالا رفتن قیمت بلیت قابل پیش بینی بود اما فکر نمی کردیم در زمانی یکی دو روزه با 60 تا 70 درصد افزایش قیمت مواجه شویم گفت: قیمت تورهایی گردشگری هوایی افزایش چشمگیری خوهد داشت.
 
جلیل هریسچی گفت: بالا رفتن قیمت بلیت قابل پیش بینی بود اما فکر نمی کردیم که در یک مدت یکی ، دو روزه با 60 تا 70 درصد افزایش قیمت مواجه شویم.
 
وی گفت: مدتها بود که بحث سوخت در شرکتهای هوایی باعث شده بود به فکر گران شدن بلیت هواپیما بیفتند اما این اتفاق به یکباره افتاد.
 
وی گفت: بهتر بود روند گران شدن بلیت در یک پروسه زمانی بلند مدت اتفاق می افتاد و شرایط جانبی آن در نظر گرفته می شد چرا که شاید بسیاری از مردم تا مدتها از لحاظ نقدینگی و مشکلات مالی نتوانند بلیط هواپیما تهیه کنند. بنابراین طبیعی است که تعداد مسافران قطار و اتوبوس بیشتر شود.
 
عضو هیئت مدیره دفاتر خدمات مسافرات هوایی و جهانگردی گفت: باید تمهیداتی اندیشیده شود که تعداد واگن های قطار و یا اتوبوس افزایش پیدا کند.
 
وی با تاکید بر اینکه افزایش نرخ بلیت روی تورهای گردشگری تاثیر بسزایی خواهد داشت با یک حساب ساده می توان گفت که قیمت تورهای گردشگری هوایی افزایش چشمگیری خواهد داشت. در این میان بخش خصوصی که عامل اصلی توزیع بلیت است در تصمیم گیری های مربوط به افزایش نرخ بلیت نقشی ندارد.
نظرات بینندگان