arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۳۴۵۳
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۵ - ۲۱ آبان ۱۳۹۱

"رهبران حماس را ترور کنید"

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
همزمان با تشدید حملات رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، سران این رژیم نیز ترور رهبران جنبش حماس را خواستار شدند.

به گزارش انتخاب

به نقل از فارس، کانال دوم تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که رهبران سیاسی و «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم خواستار تشدید حملات علیه گروه‌های فلسطینی بویژه پس از حمله به یک جیپ نظامی اسرائیل با یک خمپاره ضد تانک در مرز غزه، شدند.

«شائول موفاز» رئیس حزب معارض کادیما از رهبران سیاسی رژیم صهیونیستی خواست تا عملیات قدرتمندی علیه نوار غزه اجرا کنند.

وی گفت: وقت آن رسیده که به حل ریشه‌ای و عمیق در نوار غزه اقدام کنیم زیرا اسرائیل با عملیات‌های تروریستی دیگری مواجه خواهد شد و سران تشکیلات تروریستی باید هدف اول و فوری ما باشد.

از سوی دیگر «یولی ادلشتاین» وزیر اطلاع‌رسانی رژیم صهیونیستی نیز اظهار داشت: اسرائیل از اینکه جان یک میلیون شهروندان خود را نادیده می‌گیرد، اشتباه می‌کند؛ وقت آن رسیده است تا عناصر تروریست را هدف قرار داده و قدرت بازدارندگی اسرائیل را تقویت و آرامش را در جنوب برقرار سازیم.

«آریه الداد» عضو کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی نیز تاکید کرد که دولت نباید در ترور رهبران حماس تردیدی به خود راه دهد و فقط با ترور سران سیاسی و نظامی حماس است که آرامش برقرار می شود.

این در حالی است که رژیم صهیونیستی از دیروز تا کنون طی چندین نوبت حمله هوایی و توپخانه‌ای به نوار غزه 6 فلسطینی را شهید و بیش از 20 نفر دیگر را زخمی کرده است.

نظرات بینندگان