arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۳۴۹۰
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۱۶ - ۲۱ آبان ۱۳۹۱

احمدی مقدم: 19 هزار نفر طی سال جاری در تصادف‌های رانندگی کشته شده‌اند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فرمانده نیروی انتظامی کشور تعداد کشته شدگان تصادف رانندگی در کشور را طی سال جاری 19 هزار نفر عنوان کرد و گفت: برای رسیدن به استاندارد باید این تعداد به زیر 10 هزار نفر کاهش پیدا کند.

به گزارش مهر، سردار اسماعیل احمدی مقدم  پیش از ظهر یکشنبه در دیدار با آیت الله العظمی موسوی اردبیلی با بیان اینکه ضریب امنیتی کشور رو به افزایش است، عنوان کرد: با توجه به اینکه در برخی از کشورهای همسایه ناامنی‌هایی وجود دارد اما با این حال ایران تسلط خوبی بر مرزها و در برابر تروریسم  دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه وقوع جرایم خشن، قتل و سرقت و تجاوز به عنف در کشور سیر نزولی دارد، ابراز کرد: 90 درصد از جرایم با پایه مواد مخدر به وقوع می پیوندد.

فرمانده انتظامی کشور با اشاره به روند کاهشی تصادفات منجر به فوت در کشور ابراز کرد: در سال 84 رقم کشته‌های تصادفات 28 هزار نفر بود که این رقم در سال کنونی به 19 هزار نفر رسیده است و البته برای رسیدن به استاندارد باید به زیر 10 هزار نفر کاهش پیدا کند.

وی در ادامه ابراز کرد: در بحث مصرف روانگردان‌ها و برگزاری پارتی‌های شبانه، کاهش قابل قبولی مشاهده می‌شود.

احمدی مقدم همچنین با اشاره به وضعیت حجاب در کشور ابراز داشت: به رقم تلاش دشمنان وضعیت حجاب در کشور خوب است.

وی به برگزاری دوره‌های بصیرت افزایی ویژه کارکنان نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: تاکنون پنج هزار نفر از کارکنان نیروی انتظامی در دوره‌های بصیرت افزایی که در قم برگزار شده است شرکت کرده‌اند.
نظرات بینندگان