arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۳۴۹۸
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۱۷ - ۲۱ آبان ۱۳۹۱

تساوی استقلال و فجر با 2 مصدوم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
دیدار دوستانه استقلال و فجر سپاسی به تساوی بدون گل انجامید.

به گزارش انتخاب به نقل از فارس، دیدار تدارکاتی تیم‌های استقلال و فجر سپاسی از ساعت 15 در کمپ اختصاصی باشگاه استقلال آغاز شد. نیمه اول این مسابقه بدون رد و بدل شدن گل به پایان رسید. در نیمه دوم دو تیم تغییراتی را در ترکیب تیم خود به وجود آوردند اما در نهایت بازی با همان نتیجه بدون گل به پایان رسید. در دقایق پایانی بازی میلاد میداوودی به دلیل مصدومیت جای خود را به بازیکن دیگری داد.

در این مسابقه استقلال با ترکیب سید حسین حسینی، میثم حسینی، امیرحسین صادقی، مهران قاسمی، هاشم بیک‌زاده، امین منوچهری،‌ساموئل، سیاوش اکبرپور، علی حمودی، میثم بائو و میلاد میداوودی به میدان رفت و تیم فجر سپاسی نیز با ترکیب صالح خلیل‌آزاد، مجتبی ترشیز، ماکسیمو، محمد آفند، مسعود ریگی، هادی ایمانی حمید جوکار،‌علی مولایی، عباس محمدرضایی و علی لطیفی در میدان حاضر شد.

*مجتبی جباری که به دلیل مصدومیت مدتها بود در تمرینات استقلال حاضر نمی‌شد امروز در کمپ مرحوم حجازی حضور پیدا کرد و به دویدن دور زمین پرداخت. این بازیکن وقتی وارد کمپ شد ابتدا نزد حاج قاسم بدنساز استقلال رفت و پس از دقایقی صحبت با وی کار خود را شروع کرد.

*حنیف عمران‌زاده که از ناحیه کمر مصدوم است در محل بازی حاضر شد اما به دلیل مصدومیت نتوانست در بازی شرکت کند و از روی نیمکت این بازی را تماشا کرد.

*شاهرخ بیانی، سیروس دین‌محمدی، منصور پورحیدری، علی نظری جویباری، اکبر یوسفی مهاجم سابق پاس و تیم ملی تماشاگران ویژه این بازی بودند.

*حدود 70 تماشاگر در کمپ حضور پیدا کرده بودند.

*قبل از شروع مسابقه امیر قلعه نویی و محمود یاوری با یکدیگر به خوش و بش پرداختند.

*امیرحسین صادقی مدافع استقلال دقیقه 60 مصدوم شد و به دلیل اینکه نتوانست به بازی ادامه دهد، زمین را ترک کرد.

*امین منوچهری مهاجم آبی‌پوشان پس از اینکه چند موقعیت خوب گلزنی را از دست داد، قلعه‌نویی این بازیکن را تعویض کرد و به جایش جوانی به نام انصاری را به زمین فرستاد.

*آرش برهانی که در نیمه اول نیمکت‌نشین بود در نیمه دوم به جای صادقی به میدان آمد و کاپیتان آبی‌ها شد.

*جانواریو که روز گذشته مشخص شد از ناحیه رباط پا دچار آسیب‌دیدگی است امروز غایب بود، او باید تا 4 هفته به فیزیوتراپی بپردازد.

نظرات بینندگان