arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۳۶۰۰
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۴ - ۲۲ آبان ۱۳۹۱

مردم از نظام دلسرد نمی‌شوند ولی از مسئولان شاید

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
حجت‌الاسلام رحیمیان با بیان اینکه همه دستاوردهای نظام و انقلاب نتیجه وحدت مردم در سایه ولایت فقیه بوده است تصریح کرد: هرکسی که مخصوصاً و بصورت عمد به دنبال شکستن این وحدت باشد مرتکب "خیانت" شده است.

محمدحسین رحیمیان، نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفت‌وگو با مشرق با اشاره به مقوله "وحدت" و برکات آن برای جامعه اسلامی ایران گفت: بنده چون در سفر خراسان شمالی نیز در هیئت همراه مقام معظم رهبری بودم؛ برایم یک مطلب به صورت کامل ملموس شد و آن اینکه مردم و ملت ما در زیر چتر نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه از وحدت کامل برخوردارند.

وی افزود: کسانیکه ایجاد اختلاف می‌کنند، بیش از اینکه بتوانند روی مردم تأثیر بگذارند و به وحدت جامعه آسیب بزنند؛ شخصیت خود را از بین می‌برند.

حجت‌الاسلام رحیمیان با بیان اینکه همه دستاوردهای نظام و انقلاب نتیجه وحدت مردم در سایه ولایت فقیه بوده است تصریح کرد: هرکسی که مخصوصاً و بصورت عمد به دنبال شکستن این وحدت باشد مرتکب "خیانت" شده است.

*پس از اتمام حجت رهبری، هر حرکتی که موجب دلسردی مردم شود "خیانت" است

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید ادامه داد: اگر نسبت به گذشته نیز حمل بر صحت کنیم و بگوییم عده‌ای غفلت کرده و یا از روی عصبانیت حرفی زده‌اند، اما پس از اتمام حجت اخیر مقام معظم رهبری؛ هر حرکتی که موجب خدشه‌دار شدن وحدت جامعه و دلسردی مردم شود و انرژی‌ها و قلم‌ها را بجای تمرکز بر روی مصالح ملی متوجه مسائل انحرافی و فرعی کند یقیناً خیانت محسوب می‌شود.

*مردم از نظام دلسرد نمی‌شوند/برخی سوء عملکردها مردم را از برخی مسئولین دلسرد خواهد کرد

وی گفت: البته باید تصریح کنم که مردم هیچگاه از نظام دلسرد نمی‌شوند اما ممکن است به دلیل برخی سوء عملکردها از برخی مسئولین دلزده شوند.

حجت‌الاسلام رحیمیان در بخش دیگری از صحبت‌های خود و در پاسخ به این سوال که رمز عبور موفق از پیچ تاریخی چیست؟ خاطرنشان کرد: قطعاً و یقیناً ما از این گردنه عبور خواهیم کرد زیرا قبل از این هم از گردنه‌های سخت و مهمی عبور کرده‌ایم و جامعه ما با این عبورهای موفق به تکامل و صلابت بالاتری دست پیدا کرده است.

*هرچه داریم از مکتب عاشورا و امام رضا(ع) در سایه ولایت فقیه است

وی افزود: رمز این مسئله نیز اعتقاد جامعه ما به مکتب عاشورا است به این معنا که ما هرچه داریم از قرآن، امام حسین(ع) و امام رضا(ع) در سایه پیروی از ولایت فقیه است. این پیوند امام و امت است و مسئله مردم و رئیس نیست.

نماینده مقام معظم رهبری در امور ایثارگران با بیان اینکه این پیوند عمیق، منطبق با فطرت و یک پیوند ریشه‌دار است گفت: با این پیوند یقیناً ما با موفقیت از پیچ تاریخی هم عبور خواهیم کرد و دشمنان ما که سعی دارند با مقولاتی مثل تحریم‌ها، مردم را در برابر نظام قرار دهند، یقیناً این آرزو را به گور خواهد برد.
نظرات بینندگان