arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۳۷۱۵
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۱۰ - ۲۳ آبان ۱۳۹۱

سرقت خانوادگي از خودروهاي پارک شده در خيابان

اين زن و شوهر با همدستي هم از خودروهاي پارک شده در خيابان هاي غرب تهران سرقت مي کردند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سرهنگ جوانمرد، صبح ديروز از دستگيري يک زوج سارق لوازم داخلي خودرو در محدوده غرب تهران خبر داد و گفت:» در پرونده اين دو متهم سوابق بسياري ديده مي شود.

به گزارش مردم سالاری سرهنگ رضا جوانمرد، سرکلانتر دوم پليس پيشگيري فرماندهي انتظامي تهران بزرگ، صبح ديروز در گفتگو با پايگاه اطلاع رساني پليس، ضمن اشاره به دستگيري يک زوج سارق در غرب تهران گفت: اين زن و شوهر با همدستي هم از خودروهاي پارک شده در خيابان هاي غرب تهران سرقت مي کردند. وي افزود: با تشکيل پرونده و برگزاري جلساتي در اين خصوص مبني بر تبيين شگرد و محل سرقت سارقان، مشخص شد که اين سرقت ها از سوي يک تيم يا يک سارق انجام مي شود و بر همين اساس، مناطق جرم خيز و نقاطي که احتمال سرقت در آنجا بيشتر بود، تحت نظر و مراقبت نامحسوس قرار گرفت تا اينکه يکي از تيم هاي گشتي موفق شد اين سارقان را شناسايي کند.

سرهنگ جوانمرد، عنوان داشت:» اين ماموران بامداد روز يک شنبه در حال گشتزني در خيابان هاي اين محدوده بودند که به نوع توقف يک خودروي پرايد که دو نفر در اطراف آن بودند، مشکوک شده و براي بررسي به آنها نزديک مي شوند اما مشاهده مي کنند که فردي در حال سرقت قطعات خودروي کناري آن و فردي ديگر در حال مراقبت از اطراف است.

وي ادامه داد: به محض رويت اين افراد ماموران براي دستگيري آنها اقدام مي کنند اما در همان ابتداي کار چيزي که توجه ماموران جلب مي کند، اين بود که يکي از اين سارقان که اطراف را مي پاييد، زن بود.

سرکلانتر دوم عنوان داشت: بلافاصله طي هماهنگي هاي انجام شده دو تن از ماموران زن کلانتري به محل اعزام و اين زن را نيز دستگير کرده و به همراه سارق ديگر که شوهر وي بود، به کلانتري منتقل مي کنند تا در تحت بازجويي دليل حضور خود و سرقت از خودروي پارک شده را عنوان دارند.

سرهنگ جوانمرد، در ادامه تصريح کرد: همزمان، مالک خودرو شناسايي شده و به کلانتري دعوت مي شود که در جريان بازجويي هر دو سارق به جرم خود اعتراف و عنوان مي دارند که زن و شوهر بوده و براي تامين مخارج زندگي خود دست به سرقت مي زنند.

وي افزود: با بررسي هاي به عمل آمده مشخص مي شود که اين زوج با استفاه از خودروي خود به مناطق شمال و شمال غرب تهران مراجعه کرده و ضمن شناسايي خودروهايي که داراي قفل و بست مناسب نيستند، اقدام به سرقت لوازم داخلي آنها مي کنند. سرکلانتر دوم در پايان با اشاره به کشف اموال مسروقه همچون 6 عدد کيف آچار و انواع آچار ها که مخصوص خودرو هاي ديگر است، يک دستگاه دوچرخه و 2 حلقه رينگ و لاستيک از خودروي متهمان، گفت: خودروي متهمان به پارکينگ «توحيد» منتقل شده و هر دو متهم با شکايت مالباخته به دادسرا منتقل شدند.
نظرات بینندگان