arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۳۷۳۰
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۱۰ - ۲۳ آبان ۱۳۹۱

نادران: من الله توفیق کیست؟ من نمی‌شناسم

براساس آیین نامه هر کس گزارشی می نویسد باید مسئولیت آن را بپذیرد و مرجع گزارش باید با امضا مشخص شود. رئیس مجلس با تایید سخنان نادران، گفت: به زودی این «و من الله توفیق» را خواهید شناخت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نادر قاضی​پور از طراحان طرح تحقیق و تفحص از سازمان بورس و اوراق بهادار از پخش شبنامه علیه این طرح در کازیو نمایندگان خبر داد.

به گزارش انتخاب به نقل از خبرآنلاین، در زمان بررسی طرح تحقیق و تفحص از سازمان بورس و اوراق بهادر نادر قاضی پور از طراحان این طرح به پخش شبنامه ای در کازیو نمایندگان علیه این تحقیق و تفحص خبر داد و گفت: هیچ کدام از طراحان این تحقیق و تفحص، از ارائه این طرح، نفع شخصی دنبال نمی کنند و کارخانه‌ای ندارند.

الیاس نادران نماینده تهران نیز در زمان بررسی این طرح در تذکری به هیات رییسه گفت: گزارش سه برگی در کازیو نمایندگان توزیع شده است که امضا ندارد و ذیل آن نوشته شده است «من الله توفیق». من این «من الله توفیق» را نمی شناسم! براساس آیین نامه هر کس گزارشی می نویسد باید مسئولیت آن را بپذیرد و مرجع گزارش باید با امضا مشخص شود. رئیس مجلس با تایید سخنان نادران، گفت: به زودی این «و من الله توفیق» را خواهید شناخت.

نادران در ادامه سخنانش با بیان اینکه دو نفر از نمایندگان با مراجعه به سایر نمایندگان خواستار رای ندادن به این طرح تحقیق و تفحص شده اند، افزود: من در مقام نفی یا اثبات این تحقیق و تفحص نیستم، اما اگر دوستان برایشان مهم است که این طرح تصویب نشودؤ استدلال خود را مکتوب در اختیار نمایندگان قرار دهند.

علی لاریجانی در پاسخ به تذکرات نماینده تهران، بار دیگر گفت: هر گزارشی که در مجلس توزیع می شود، باید با امضا در اختیار نمایندگان قرار گیرد. آقای آشوری از ناظرین هیات رییسه، به سرعت به این تخلف رسیدگی کنند و گزارش آن را ارائه دهند.

وی در مورد بخش دوم تذکر نادران نیز ادامه داد: در زمان بررسی تحقیق و تفحص ها معمولا این اتفاق می افتد. لازم است در آینده اصلاحیه ای در آیین نامه داخلی مجلس صورت گیرد که به موجب آن موافقان و مخالفان این طرح ها نیز صحبت کنند تا این سنخ کارها صورت نگیرد.
نمایندگان در ادامه با این طرح تحقیق و تفحص مخالفت کردند.
نظرات بینندگان