arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۳۷۴۱
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۱۱ - ۲۳ آبان ۱۳۹۱

اکرمی: احمدی‌نژاد ناگفته‌یی ندارد

آقای احمدی‌نژاد آنقدر تریبون داشته و دارد که همه ناگفته‌هایش را در همین تریبون‌ها گفته است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
عضو جامعه روحانیت مبارز معتقد است که محمود احمدی‌نژاد به دنبال اختلاف‌افکنی است.

در ادامه گزیده ای از گفت و گوی روزنامه اعتماد با سید رضا اکرمی می آید:

آقای احمدی‌نژاد آغاز خوبی داشت ولی الان به قانون‌شکنی و دادن وعده‌های غیرصحیح و خلاف رو آورده است. برای مثال ایشان در جلسه بازنشستگان به یک‌باره گفت که خب مشکل‌تان چیست؟ با صد میلیارد تومان مشکل‌تان حل می‌شود، آقا صد میلیارد تومان بده بره. با اینکه می‌دانید که بدهی‌ها و حقوق‌های معوقه وجود دارد، الان بسیاری از افراد را بازنشسته نمی‌کنند به دلیل اینکه پول پاداش‌شان را ندارند بدهند. به نظرم می‌آید که این رفتار آقای احمدی‌نژاد، رفتار شایسته و بایسته‌یی نیست یا اینکه می‌گویند تا می‌خواهیم پول بدهیم عده‌یی دادشان درمی‌آید. برای من یکی سوال است که آقای محترم اگر می‌خواهی پول بدهی از کجا آورده‌یی؟ اگر در خزانه پول داری که اول بیاور بدهی‌هایت را بده. پس چرا پول یارانه را 21 و 22 هر ماه می‌دهید. اگر پول دارید چرا پول یارانه را اول هر ماه به مردم نمی‌دهید. از این کارها زیاد است که توده مردم نمی‌دانند ولی با این اظهارات، توده مردم را اغفال می‌کنیم و به جهل می‌اندازیم. این کارها، شیوه یک مسلمان عادی هم نیست.

آقای احمدی‌نژاد چه اهدافی را دنبال می‌کند؟

این را باید از آقای احمدی‌نژاد بپرسید که چرا این کارها را می‌کند. من به نظرم می‌آید که آقای احمدی‌نژاد تنها یک سخنگو است در حالی که برای دولت سخنگو معرفی کردند، باز هم خودش دارد حرف می‌زند.

یعنی معتقدید که آقای احمدی‌نژاد یک رییس‌جمهور سخنگو و نه یک رییس‌جمهور پاسخگو است؟

بله، او به جای پاسخگویی نقش سخنگویی را برای خود در نظر گرفته و فقط با حرف‌های غیرواقعی به دنبال این است که نشان دهد به فکر مردم است. در حالی که بین رییس دولت پاسخگو با رییس دولت سخنگو فرق بسیار زیاد است.

پس به اعتقاد شما اقدام مجلس برای طرح سوال از رییس‌جمهور تلاشی برای پاسخگو کردن آقای احمدی‌نژاد است؟

بله، باید آقای احمدی‌نژاد را پاسخگو کرد و ایشان باید جوابگوی رفتار و تصمیمات و اظهارات خودش باشد تا اعتماد جامعه به آنجایی که باید باشد، برسد. جامعه با پاسخگو شدن آقای احمدی‌نژاد به وحدت بیشتر و صفا و صمیمت خواهد رسید.

آقای اکرمی اما آقای احمدی‌نژاد گفته‌اند که به مجلس بیایند ناگفته‌هایی را خواهند گفت.

خب بگوید. احمدی‌نژاد ناگفته‌یی ندارد. نظام که نامحرم ندارد. این هم از آن حرف‌هایی است که ایشان برای فرار از مشکلات بر زبان آورده‌اند. آقای احمدی‌نژاد آنقدر تریبون داشته و دارد که همه ناگفته‌هایش را در همین تریبون‌ها گفته است.

یکی از نگرانی‌های دوستان اصولگرای جنابعالی این است که آقای احمدی‌نژاد قصد دارند تا در قدرت باقی بمانند.

خب شما هم اگر در قدرت بودید این کار را نمی‌کردید.
نظرات بینندگان