arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۳۷۸۳
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۱۴ - ۲۳ آبان ۱۳۹۱

"متروی تهران از ابتدای امسال بدون پول دولت اداره شده است"

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه گفت: مترو با قلک شهرداری اداره می‌شود. اگر منتظر کمک دولت بودیم باید در حال حاضر مردم به جای سوار شدن در قطار پیاده در تونل‌های مترو راه می‌رفتند. 
 
علیمحمد قلی‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس در پاسخ به اظهارات تمدن، استاندار تهران مبنی بر اینکه آنچه در قانون بودجه مقرر است با پولی که در قلک شهرداری است تفاوت دارد، اظهار کرد: مترو از ابتدای امسال بدون پول دولت اداره شده است.
 
وی با بیان اینکه استاندار تهران به قلک شهرداری تهران اشاره کرده است، گفت: مترو از ابتدای سال با قلک شهرداری اداره شده است. اگر قرار بود منتظر پول دولت شویم مردم باید در تونل‌ها به جای سوار شدن در قطار پیاده راه می‌رفتند.
 
وی تأکید کرد: خوب است استاندار تهران پولی بدهد و بعد ادعا کند. حداقل فن مدیریتی حکم می‌کند که پولی داده شود و بعد درباره آن اظهار‌نظرهایی نیز صورت گیرد.
 
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه اضافه کرد: 8 ماه از سال می‌گذرد و هنوز پولی داده نشده است. این چه جور قانون بودجه‌ای است که مسئولان دولتی از آن حرف می‌زند. آیا در قانون بودجه آمده است که 8 ماه از سال بگذرد و یک ریال پول ندهد.
 
قلی‌ها ادامه داد: همچنین استاندار تهران نمی‌تواند بگوید که این کار قانونی است یا غیرقانونی. نمایندگان مجلس باید در این زمینه اظهار‌نظر کنند؛ چرا که آنها قانون را تصویب کرده‌اند و دولت قانون را اجرایی نمی‌کند.
نظرات بینندگان