arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۳۸۸۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۱۵ - ۲۴ آبان ۱۳۹۱

"نه" محکم احمدی‌نژاد به بقایی

* در طول جلسه یکی از حاضران در سالن خطاب به رئیس جمهور گفت، آقای دکتر خسته شده‌اید و رئیس جمهور در پاسخ گفت، کسی که خسته شود، دیگر عضو دولت احمدی‌نژاد نیست.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
جلسه مشترک امروز هیئت دولت و جوانان برگزیده استان‌های کشور در اجلاس وحدت و انسجام ملی جوانان ایران اسلامی با حاشیه‌هایی همراه بود که خواندن آنها خالی از لطف نیست.

به گزارش انتخاب به نقل از فارس، جلسه مشترک امروز هیئت دولت و جوانان برگزیده استان‌های کشور در اجلاس وحدت و انسجام ملی جوانان ایران اسلامی با حاشیه‌های همراه بود که خواندن آنها خالی از لطف نیست.

* پیش از آغاز نشست و قبل از حضور رئیس جمهور در این اجلاس اعضای هیئت دولت و معاونین رئیس جمهور در محل سالن اجلاس سران حضور پیدا کردند و بعضا به درخواست ها و سؤالات حاضران در سالن پاسخ می‌دادند.

* نحوه چینش حاضران در سالن به گونه‌ای بود که در ردیف اول سالن تنها جوانان با لباس‌های محلی حضور پیدا کرده بودند و وزرا و معاونین به جز شخص رئیس جمهور در ردیف دوم نشسته بودند و خود رئیس جمهور نیز در بین دو نفر از جوانان برگزیده کشوری با لباس محلی نشسته بود.

* در ابتدای مراسم سرود ملی جمهوری اسلامی ایران و سپس آیاتی از کلام‌الله مجید با صدای استاد منصوری تلاوت شد.

* پس از مراسم افتتاحیه یکی از جوانان به نمایندگی از جوانان برگزیده استانی در سالن تعدادی از درخواست‌های حاضران در سالن را مطرح کرد که می‌توان به احیای سازمان ملی جوانان و استخدام بدون آزمون نخبگان استانی در ادارات اشاره کرد.

* یکی از برنامه‌هایی که در این مراسم اجرا شد، تعدادی از قطعات مجید اخشابی بود که با اجرای زنده ساز همراه بود، اما به دلیل تنظیم بد صدای سالن عملا صدایی به گوش نمی‌رسید.

* در بخش دیگری از مراسم تندیس و حمایل این اجلاس به محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور اسلامی کشورمان اهدا شد.

* قبل از سخنرانی رئیس جمهور، نماهنگی از سفرهای استانی رئیس جمهور پخش شد که ابراز احساسات تعدادی از حاضران در سالن را در پی داشت.

* قبل از سخنرانی رئیس جمهور نیز یک نقاش از استان آذربایجان که لقب سریع‌ترین نقاش خاورمیانه را داشت، آیه «اعتصم بالله بحبل‌الله متین» را در مدت بسیار کوتاهی بر روی تابلوی نقاشی بوم کشید.

* پس از اینکه نوبت به برگزاری جلسه هیئت دولت رسید رئیس جمهور و تعدادی از جوانان نخبه با لباس محلی در محل هیئت رئیسه اجلاس برای برگزاری جلسه هیئت دولت مستقر شدند.

* در طول برگزاری جلسه رئیس جمهور بارها خود به تنهایی مصوبات را مطرح و سپس آن را به تصویب اعضای هیئت دولت گذاشت.

* در طول جلسه یکی از حاضران در سالن خطاب به رئیس جمهور گفت، آقای دکتر خسته شده‌اید و رئیس جمهور در پاسخ گفت، کسی که خسته شود، دیگر عضو دولت احمدی‌نژاد نیست.

* احمدی‌نژاد در پاسخ به اینکه درخواست یکی از حاضران درباره افزایش وام ازدواج برای تسهیل ازدواج جوانان گفت:‌ چطور است وام ازدواج را 10 میلیون تومان افزایش بدهیم فکر کنم آن موقع بتوان دو بار ازدواج کرد.

* زمانی که در بین تصویب یکی از مصوبات بقایی قصد داشت در مورد مطلبی صحبت کند، و از احمدی‌نژاد خواست تا صحبت خود را مطرح کند، بلافاصله با پاسخ «نه» رئیس جمهور مواجه شد.

* احمدی‌نژاد در هنگام برگزاری جلسه گفت: برخلاف جلسات گذشته هیات دولت که آقای رحیمی این کار را انجام می‌شد، این بار من بجای ایشان جلسه را اداره می‌کنم.

* رئیس جمهور در پاسخ به سؤالی درباره بحث خلیج فارس و نامگذاری‌های جعلی در این باره گفت:‌ زمانی در سفری به یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس، یکی از خبرنگاران به من گفت ما به خلیج فارس نام دیگری اطلاق می‌کنیم و نظر شما چیست؟، من در پاسخ این خبرنگار گفتم ببینید شما باید ریشه یک نام تاریخی را ببینید، نمی‌توان نام تاریخی یک مکان و یک چیز را عوض کرد به عنوان مثال شما به درخت نمی‌توانید بزغاله بگویید و حکایت خلیج فارس نیز همین مسئله است.

* در پایان جلسه هیئت دولت احمدی‌نژاد شعر سروده خود را در مدح امام زمان(عج) سرود که بیت اول آن این بود:

در دلم افتاده بس غوغا و شور/ همچو ماهی در تنگ و بلور

و شعر دیگری نیز از فردوسی حکیم خواندکه بیت اول چنین آغاز شد:

مبادا که ایران ویران شود/ کنام شیران و پلنگان شود

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۴
2
35
دو تا شعر آخری قافیه ندارد. انتظار بیشتری هم نیست
نظرات بینندگان