arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۳۹۲۶
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۲۱ - ۲۴ آبان ۱۳۹۱

حاشیه استقبال مسلحانه از مسی در ریاض/ تصاویر

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رود لیونل مسی به فرودگاه ریاض با حاشیه هایی همراه بود. به دلیل حضور تعداد زیادی از هوادران، مسی در میان نیروهای پلیس توانست از فرودگاه خارج شود. در مقطعی، قرار گرفتن لوله تفنگ یکی از نیروهای پلیس در کنار صورت مسی توجه رسانه ها را به خود جلب کرد. تصاویر این حادثه نشان داد که مسی با اشاره چشم و صوت تعجب خود را از این وضعیت نشان می دهد.

به گزارش عصر ایران به نقل از مطبوعات سعودی، شمار زیادی از جوانان، هواداران و علاقمندان مسی برای استقبال از او، در فرودگاه ریاض حاضر شده بودند و شعار می دادند مسی مسی.  به همین دلیل نیروهای امنیتی وارد عمل شدند و توانستد به سختی مسی را از جمع هوادرانش در فرودگاه خارج کنند. مسی حد

مسی برای حضور در مسابقه تیم ملی آرژانتین با تیم ملی فوتبال عربستان سعودی وارد ریاض شد. مسابقه دوستانه این دو تیم امروز چهارشنبه برگزار می شود.

گفته می شود تیم ملی آرژانتین برای انجام این مسابقه، دو میلیون دلار دریافت کرده است.و تیم ملی آرژانتین نیز با حضور تمامی بازیکنان اصلی اش در این مسابقه حاضر می شود.

مسی به همراه دیگر اعضای تیم فوتبال آرژانتین با استفاده از یک فروند هواپیمای اختصاصی به عربستان سعودی سفر کرد.
بلیط های مسابقه عربستان سعودی و آرژانتین نیز در قیمت های 30 ریال سعودی، 100 ، 300، 1200 و 2500 ریال سعودی فروخته شده اند.

مسی بازیکن مشهور آرژانتینی در تیم فوتبال بارسلونای اسپانیاست که برای سه سال پیاپی به عنوان بهترین بازیکن فوتبال سال جهان، شناخته شد.




















نظرات بینندگان