arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۳۹۲۷
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۲۱ - ۲۴ آبان ۱۳۹۱

مدیرعامل همراه اول: افزایش تعرفه نداشتیم؛ اگر شک دارید ریز مکالمات بگیرید

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مدیرعامل اپراتور اول تلفن همراه در کشور، گفت: بر اساس نظرسنجی‎ها حدود 98 درصد مدیران و مدیران میانی سیم کارت همراه اول دارند، که در راستای ارائه‎ی خدمات بیشتر، راهکارهای سازمانی و شرکتی در دستور کار همراه اول قرار گرفته است.

به گزارش سیتنا "citna"، وحید صدوقی که سیزدهمین نمایشگاه بین المللی تلکام "صنایع مخابرات و اطلاع رسانی" در جمع خبرنگاران سخن می‎گفت، در پاسخ به ابهام برخی مشترکان در مورد افزایش احتمالی تعرفه‎ی مکالمات در قبوض تلفن همراهشان، با بی‎مورد خواندن این اعتراض‎ها، اظهار داشت: اگر مشترکی به قبض تلفن همراه خود اعتراض دارد، می‌تواند با دریافت ریز مکالمات از صحت و سقم این موضوع مطمئن شود.

وی تأکید کرد: همراه اول از سال 82 تا کنون هیچ افزایش قیمتی در تعرفه‌های خود نداشته است.

صدوقی، با تاکید بر فعال‌ بودن 32 میلیون مشترک در شبکه‎ی اپراتور اول، گفت: ما در ایران هنوز در نسل دوم تلفن همراه مانده‌ایم و حتی انحصار ارائه‎ی خدمات نسل 3 را نیز 15 ماه دیگر تمدید کرده‌اند.

مدیرعامل همراه اول از پیگیری‌های این اپراتور برای ورود در نسل سوم خبر داد و تاکید کرد: در صورت عدم حصول نتیجه، موضوع را از شورای رقابت پیگیری می‎کنیم؛ چراکه با توجه به وظیفه‎ی ذاتی شورای رقابت، این شورا وظیفه دارد تا از ایجاد انحصار در تمام بازارها جلوگیری کند.

وی در بخشی دیگر از سخنانش در مورد تعلق ارز مبادله‌‎ای به اپراتورهای تلفن همراه، گفت: ارز مرجع به اپراتورها تعلق نمی‌گیرد. البته با ارز مبادله‌ای ثبت سفارش داشتیم اما به مقدار کم که هنوز هم گشایش نشده است.

در ادامه صدوقی از یکسان سازی تعرفه بین سیم کارت‌های اعتباری این اپراتور خبر داد و گفت: در حال حاضر با حذف هزینه‎ی جابجایی، تعرفه‎ی 67 تومان برای سیم ‌کارت‌های اعتباری همراه اول قابل اجرا است که این طرح در بسته ایران زمین به مشترکان ارائه می‎شود.

وی تاکید کرد: در صورت اجازه‎ی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، آماده‎ی اجرای طرح یکسان‌ سازی تعرفه بین سیم‌ کارت‌های دائمی همراه اول نیز هستیم.
انتهای پیام
نظرات بینندگان