arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۳۹۷۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۱۳ - ۲۵ آبان ۱۳۹۱

لزوم استفاده مطلوب از فرصت صادرات خودرو در شرایط کنونی کشور

یقینا در شرایط کنونی صادرات خودرو فرصت بسیار خوبی برای کشور است و خودروسازان نیز باید از چنین موقعیت و فرصت مناسب به نحو مطلوب استفاده کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
خبر خودرو : عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت : صادرات خودرو قطعا در شرایط کنونی اقدام مناسب و موثری است به شرط آنکه نیازهای داخلی کشور تامین شود.

محمد رضا خان محمدی افزود : با توجه به در نظر گرفتن شرایط سخت گیرانه و بسته برای واردات خودرو به کشور و ممنوعیت در این بخش، بسیار مناسب است شرکتهای خودروساز داخلی پیش از پرداختن به صادرات ، همتی جدی در تامین نیاز داخل داشته باشند.

وی تاکید کرد : یقینا در شرایط کنونی صادرات خودرو فرصت بسیار خوبی برای کشور است و خودروسازان نیز باید از چنین موقعیت و  فرصت مناسب به نحو مطلوب استفاده کنند.

وی در ادامه با رد وجود مشکل ارزی در صنعت خودرو افزود : البته در وضعیت فعلی کشور به جهت افزایش نرخ ارز ، صادرات خودرو ارزش افزوده خوبی را برای خودروسازان به دنبال خواهد داشت.

نماینده ابهر و خرمدره همچنین تاکید کرد : مسلما در شرایطی که هم اکنون صنعت خودرو با آن مواجه است ، صادرات خودرو ارزآوری و کمکی خوبی به صنعت خودرو خواهد بود اما این موضوع در شرایطی از اولویت برخوردار است که نیاز داخل تامین شده باشد.

خان محمدی در ادامه به اهمیت کیفیت و قیمت در کالاهای صادراتی پرداخت و خاطر نشان کرد : همواره در دنیا کالاهای صادراتی با درجه های کیفیتی مختلفی عرضه و معمولا از بازارهای خاص نیز برخوردارند به عنوان مثال گاها در برخی بازارهای جهانی تنها محصولات با کیفیت پذیرفته شده و امکان حضور دارند در حالی که در بعضی کشورها نیز محصولاتی با کیفیت متوسط امکان عرضه داشته و براساس سبد مصرفی کشور قابل پذیرش و صادرات هستند.

وی تاکید کرد :  قطعا محصولات  با کیفیت و قیمت مناسب در همه جای دنیا مشتری خاص خود را دارد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۵
0
0
مگر قراره بر اساس شرایط کنونی اقتصادی برنامه ریزی بلند مدت اقتصادی کرد؟
نظرات بینندگان