arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۳۹۹۸
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۲۰ - ۲۵ آبان ۱۳۹۱
فردا برگزار می شود:

تظاهرات سراسری ملت ایران در اعتراض به حمله صهیونیستها به غزه

در ادامه می خوانیم : مشت‌های گره کرده و پر از خشم مردم ایران در روز جمعه 26 آبان ماه یک صدا شعار مرگ و نابودی رژیم جعلی صهیونیستی اسرائیل و دیگر ستمگران جهان را فریاد خواهد زد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام کرد: تظاهرات سراسری ملت ایران در محکومیت تجاوز صهیونیست‌‌ها ؛ جمعه این هفته در تهران و 700 شهر کشور برگزار می‌شود.

به گزارش مهر، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای؛ 65 سال تجاوز وحشیانه صهیونیست‌ها به خانه و کاشانه مردم و آغاز دوره تازه نسل کشی زنان و مردان و کودکان بی‌دفاع فلسطینی را محکوم کرد.

در این اطلاعیه آمده است : درحالی حملات رژیم صهیونیستی به غزه وارد پنجمین روز خود می‌شود که شاهد سکوت خیانت بار کشورهای غربی و نشست بی خاصیت و فوق‌العاده شورای امنیت سازمان ملل متحد بوده‌ایم. اینک در شروع ماه محرم ماه خون و قیام حسینی ملت رشید ایران اسلامی با شرکت در تظاهرات سراسری خود در روز جمعه 26 آبان و پس از اقامه نماز معنوی جمعه در بیش از 700 شهر کشور خشم و نفرت خود را نسبت به رژیم جعلی صهیونیستی فریاد زده و با مردم ستمدیده و مبارز غزه اعلام همدردی خواهد داشت.

در ادامه می خوانیم : مشت‌های گره کرده و پر از خشم مردم ایران در روز جمعه 26 آبان ماه یک صدا شعار مرگ و نابودی رژیم جعلی صهیونیستی اسرائیل و دیگر ستمگران جهان را فریاد خواهد زد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پایان این اطلاعیه از عموم مردم عزیز در تهران و بیش از 700 کشور درخواست کرد تا با حضور در صفوف معنوی نماز جمعه این هفته و شرکت در تظاهرات سراسری پس از اقامه نماز وحدت و انسجام خویش و دفاع از مردم مظلوم فلسطین را به نمایش بگذارند.

این تظاهرات در تهران پس از اقامه نماز و از تمامی درب‌های دانشگاه تهران به سمت میدان فلسطین و همزمان در تمام استان های کشور و در بیش از 700 شهر و شهرستان برگزار خواهد شد.
نظرات بینندگان